[Ghostrecon 2] vraagje over system link.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mr_Grimm, 25 jul 2005.

1. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi.ik heb pas gr2 gekocht.en heb een vraagje over de system link modus.Kan iemand er wat meer over vertellen want ik weet ik niet zoveel over.Heb je dan net als in split screen gewoon 1 op 1 of heb je dan een heel team tot beschikking>? :confused:

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    System link is de connectie tussen losse Xboxen. Als je meerdere Xboxen op een netwerk hebt kun je in system-link spelen. In totaal kunnen op die manier 16 (losse) Xboxen of elke variatie tussen split-screen en system-link (Bijv. 4 gamers in split-screen per Xbox, totaal 16) met elkaar spelen.

Het is net als online gamen, alleen dan in een lokaal netwerk. :)

Hopelijk helpt dit! Staat ook allemaal in het instructieboekje...

3. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Bij ghost recon 1 : island thunder (enigste ghost die ik heb (binnenkosrt ff meer ghost's aanschaffen :p)) was het dat je me team vs. team vecht.

Dus als je met 1 iemand anders gaat spelen via system-link, dan had elke speler 1 team tot zijn beschiking (team alpha en team bravo dan he:)), dus ik denk zelf dat het zo ook gaat bij ghost recon 2

4. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt..in ghost recon 1 had je bij multiplayer ieder een team.Maar dat is bij recon 2 niet het geval.Er staat wel een splitscreen mode tussen met teams.Maar als je het spel start sta je als nog 1 op 1.als je teams kan gebruiken in split screen.weet ik in iedergeval niet hoe het moet.

Deel Deze Pagina