eey kan me iemand vertellen hoe je je bij de vliegschool dan de 3 e opdracht moet je een cirkel vliegen ik kom daar niet verder mijn hoogste is 95 sec kan mij iemand vertellen hoe ik dat moet doen
Vast in de vliegmissies! Dan moet je bij Master of Blades zijn. Die weet daar wel raad mee. Die heeft er namelijk al 10 ervaring mee!
Kijk even in de San Andreas helpthread die je in dit forum vindt, daar komt de vliegschool meerdere malen aan bod. Je kunt ook zoeken in die thread om sneller je antwoord te vinden. Als dat je niet helpt kun je het tot slotte in die thread vragen. Dat is beter dan dat er voor elke losse vraag een nieuw topic wordt geopend.
Nee, 8 uur over de missies circle airstip en circle airstip and land En dan ng 2 uur over de andere vliegmissies. Maar gelukkig heeft Cygnum een heel mooi helptopic gemaakt waar iedereen z'n vragen kan stellen over dit spel. En dus ook over de vliegmissies!
Daar is gewoon geen hulp voor. Het is een vliegschool, de besturing wordt uitgelegd en je moet het gewoon leren. Wees heel subtiel met je analoge stick en let er vooral op dat je die niet per ongeluk omhoog of omlaag drukt.
lol, die 2 had ik in 1 keer, alleen ik snap wat je bedoelt, want bij een vriend op de gaystation hebben we er ook lang over gedaan
ik heb die missies wel tig keer gedaan echt irritant.maar op hoogte komen en je gas loslaten werkt goed.
The masterchief heeft gelijk bij die trucks die machine gun gebruiken ik heb alles op goud bij de vliegschool best makkelijk gewoon doro zettening vermogen hebben. ik wil nu de boot school en nog de auto school op goud hebben. heb de bike school op goud.
ik heb nu allemaal gehaald op silver net zoals de rijschool zulke dingen halen wel als spel heb 'uitgespeeld'
Gelukkig hoef je de scholen niet op gold uit te spelen voor 100%... Jammer alleen dat ik daar te laat achter kwam nu ik alles al gold heb...