GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ronaldracer

ronaldracer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeg gewoon even, dat is een iets kleinere moeite.. ik kan het nl. niet vinden..

2. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik rij nu op het moment op zo'n ding en die trekt geen wheelie bij het optrekken. Maar er is nog een andere iig.

3. ronaldracer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een nrg - 500, en die ziet er ook hetzelfde uit als die van de motorschool.. alleen hij rijd lang niet zo hard.. kan je die van de motorschool ook berijden in het spel? of is die alleen voor de motorschool?

4. mark145

mark145 maffiamaffia.nl

Leuk Bevonden:
    0
    in het spel staat ie op het tweede eiland.
    naast het vliegveld in die haven in een hele grote loods.
    en verder staat ie nog o twee plekken.
    weet alleen niet waar.
    in deze thread staat een kaart geloof ik waar ze aan gegeven staan.

5. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4

Die groene stip is alleen tijdens missie (volgens mij zit daar de motorschool) en die rode stippen staat die altijd.

6. mark145

mark145 maffiamaffia.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ja die bedoelde ik.maar kon die map niet zo snel vinden.

7. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    faq.gtasanandreas.nl, daar is alles te vinden wat je zoekt, echte topsite.

8. ronaldracer

Leuk Bevonden:
    0
    ja, of je kijkt even hier: http://www.gtasanandreas.net/sam/ en dan doe je set filter: nrg .. maargoed, dat is dus niet de motor die ik zoek.. deze gaat namelijk veel langzamer als die van de motorschool..

9. mark145

mark145 maffiamaffia.nl

Leuk Bevonden:
    0
    voor zover ik weet is het allebei de ncg 500 toch...

10. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat het zo lijkt op de een of andere manier. Heb ik ook wel eens met vliegtuigen, de ene keer denk ik dat ik sneller ben dan de andere keer. Maar goed, wat boeit het als je die motor niet hebt en kan krijgen, dan pak je toch gewoon een NRG-500/PCJ-600/BF-400 of een FCR-900, als dat niet snel gnoeg is, kun je ook desnoods een Turismo of een Super GT gaan zoeken. Zat alternatieven.

11. ronaldracer

Leuk Bevonden:
    0
    ja snap ik ook wel.. maar die bike is gewoon zwaar relaxed.. dan maar cruisen met me super gt ja..

12. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Een Sanchez is ook enorm handig voor gebruik op alle tereinen. Is lekker wendbaar, fijne besturing en mocht je offroad komen, dan rijdt ie nog heel fijn. Niet het snelste, maar ik rij met sportauto's en sportmotoren bijna nooit topsnelheid, haal je toch niet, door al die auto's. Mijn garagas stikken van de Sanchez'es. Mijn garage op de airstrip bevat 4 sanchez'es

13. ronaldracer

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben niet zo'n sanchez fan.. ze zijn fijn voor offroad en in de stad, maar als je grote afstanden moet overbruggen, gaat dat niet zo snel.. ze zitten redelijk snel op hun topsnelheid.. ik kies sneller voor een pcj 600 of een fcr-900

14. mark145

mark145 maffiamaffia.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ik rijd ook meestal met een sanches of een prc.
    ik rij bijna nooit in een auto omdat de driveby's zo lastig zijn.
    goeie link trouwens mob!

15. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Maar als je een grote afstand moet afleggen, dan kun je met een Sanchez heel makkelijk veel afsnijden. Ik denk dat ik eerder op bestemming met met een Sanchez dan met een PCJ of een FCR. Jammer dat een wedstrijdje niet mogelijk is :D

16. mark145

mark145 maffiamaffia.nl

Leuk Bevonden:
    0
    wat kun je eigenlijk bij die dingen waar je twee controllers voor nodig hebt?
    met ze tweeen spelen,zover ben ik.
    maar kun je de hele stad door en missie's doen?

17. ronaldracer

Leuk Bevonden:
    0
    ja je kunt de hele stad door, maar je moet wel bij elkaar blijven.. missies zijn niet mogelijk met zijn tweeen..

18. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn wel missies mogelijk. In de kleine dorpjes vind je soms ook een twee player mode. Dat zijn missies. Je moet dan bij voorbeeld op een motor zitten en zoveel mogelijk andere motoren kapot schieten. Bij de twee player modes in de steden kun je geen missies doen.

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    is opzich best mogelijk :p je neemt een plek waar je begint, pakt een stopwatch erbij, en gaat eerst met de sanchez naar de andere kant van de staat, en als je dr bent, ga je weer trug, en pak je een PCJ of FCR en pak je weer een stopwatch erbij.. ik denk dat het niet veel scheelt... als je een stuk door de woestijn moet, is de Sanchez in het voordeel, ga je meer over de weg, is de motor (ZWAAR!) in het voordeel..

20. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Hier een voorbeeldje van een race, Las Venturas-San Fierro-Los Santos (Four Dragons-CJ's Garage-Grovestreet (bijna, maar als voorbeeld hier geplaatst)). Je kan met een PCJ wel afsnijden, maar is alleen maar slechter.

De gele route is de voorbeeld-route (snelste) met een Sanchez, maar die snijdt af, de blauwe is met een PCJ/FCR/whatever, die blijft constant op de weg.

Let niet exact op de lijnen, ik heb een slechte muis en ben. Ook zijn er voor de rit met de PCJ/FCR twee alternatieven. Je zou eerder op de rails kunnen duiken ten westen van LV en je zou ten zuiden van SF de andere weg kunnen pakken naar LS, maar dat laatste betwijfel ik of het scheelt. Dit is misschien niet het beste voorbeeld, maar toch durf ik bij deze niet te zeggen welke gaat winnen.

Deze race heb ik trouwens zelf bedacht en uitgetekend.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina