IGN speculeert over Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 26 jul 2005.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dank je Kobold! Ik wou het net gaan voorstellen aan een Moderator.

2. Franklin01

Franklin01 Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er niks van, iedereen is zo vol van Ninja Gaiden, ik vind het echt niks aan...
    Maargoed, ik denk dat hij wel op de 360 zal verschijnen... Microsoft heeft geld genoeg!

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Sjonge jonge, er is nog nix zeker! Maar als er echt 'geboden' moet worden zal Microsfot wel het hoogste bieden. Want Ninja Gaiden was en is nog steeds een groot succes. En dat laten ze zich heus niet af nemen met Ninja Gaiden 2 of hoe het vervolg ook mag heten.

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Wat hebben wij eraan dat je er niets aan vind? Het is gewoon een feit dat het een (super)topper is.

5. Franklin01

Franklin01 Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat hebben we eraan als jij nog eens gaat zeggen wat voor een topspel dit is? Dat zou nu toch wel duidelijk moeten zijn :cool:

6. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is overduidelijk dat NG kwalitatief een topper is. Goede GFX en sound, nooit oneerlijke besturing, weinig bugs etc, maar toch heeft deze game mij weinig weten te boeien. ('k ben gestopt bij chapter 4) Of iemand een game leuk of niet leuk vindt is dus persoonlijk, maar als je een beetje objectief kan kijken, kan idd iedereen wel toegeven dat het wel een goede titel is, waarvan ik hoop voor de M$-gamers dat hij voor hun console blijft. Misschien voor beide consoles. 8)

Over de eerst foute titel, ik was nog een beetje "geschokt" (overdreven uigedrukt :+ ) toen ik alles las, ik heb meteen deze thread aangemaakt, vandaar de wat misschien overdreven titel, gelukkig kwam Kobold to the rescue! :cool:

Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  7. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    NG2 is de enigste kans dat mij bij de X360 brengt, anders geen console meer...

8. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de andere titel beter, dan weet je zeker dat het topic gelezen wordt :p.

NG heb ik zelf nooit gespeeld, Ninja's kunnen me niet boeien. Maar NG2 alleen voor de PS3 uitbrengen zou taktisch gezien een gigantische misstap zijn. Mensen die nog geen kennis hebben gemaakt met deze game zijn misschien minder snel geneigd om hem te kopen en mensen die erop zitten te wachten zouden hem niet kunnen spelen. Als een spel eenmaal meer dan een 9,5 scoort dan zijn er veel mensen die een vervolg praktisch blind kopen.

9. JeePee

JeePee Guest

Daar heb je wel gelijk in, alleen weten ook best veel PS2-gamers dat NG echt een topspel is, en de meeste zullen hem dan wel kopen als hij voor de PS3 uitkomt. Ik denk trouwens ook dat de PS3 beter verkocht gaat worden, en daarom meer mensen NG2 zouden kunnen kopen...

Maarja, eerst maar een zien wat er gaat gebeuren.

10. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het überhaupt al bekend of er een tweede deel van Ninja Gaiden aankomt (welk platform dan ook)? Het kan ook gewoon zijn dat ze het hierbij laten. Toch?

11. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Denk dat de meeste PS2 bezitters Ninja Gaiden echt wel kennen. Of denk je soms dat PS2 bezitters onder een steen leven ofzo ( buiten het feit dat Ninja Gaiden al bestond voor de PS1 en Xbox, maar dit terzijde ). Niet dat het mij wat uitmaakt op welke console NG2 uitkomt, denk dat ik toch weer meerdere consoles ga aanschaffen. Maar als de verkoopcijfers van de Xbox 360 en de PS3 gelijk liggen aan de cijfers van Xbox/ PS2 dan zou Tecmo stom zijn om hem niet op een PS3 uit te brengen ( kassa!!! ). Maar ik hoop eerlijk gezegd dat NG2 gewoon multi wordt, iedereen blij en tecmo blij en dat leidt weer tot NG3

12. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ik zou NG 2 (als het op slechts 1 console moet komen) het liefst op de XBOX 360 zien maar als dat niet zou kunnen dan maar op beide consoles, ik zou het reuze jammer vinden als ie alleen op de PS3 kwam.

13. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MS zal er veel aan doen om ervoor te zorgen dat NG2 iig op de xbox 360 komt. Tecmo had een secret title, dus hopelijk is dat NG2. Tecmo zei iets van: als een partij over zn specs liegt, dan wordt deze uitgesloten (heb k ergens gelezen op ign.com). En er zijn al meerdere mensen/bladen/sites die beweren dat de 360 sterker is. Dus miss....

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Als ng op de ps3 komt dan eet ik mijn xbox op...

Deel Deze Pagina