TIPEX,in de éérste plaats kan je misschien iets meer woorden gebruiken om je 'verstaanbaar' te maken. Ik was al een antwoord aan het schrijven voor ik je 2de replay kon lezen (zit maar een minuut verschil op). Je éérste replay was nl."splintercell demo is toch al uit?heb hem al 2 weekjes,stond op dat demo c deetje bij Xboxmagazine toch?" WAT versta ik hier uitat je de demo via een magazine kon spelen. Het enige tijdchrift met een Demo is de Official X Box Magazine (die pas volgende maand met Splitercell demo komt). Ik kon dus alleen maar denken dat je uit je nek aan het l@llen was en daar kwam het gepaste antwoord op. Wees in het vervolg eens niet zo zuinig op je woorden en help zo die misverstanden eens uit de wereld.]:-
Je moet gewoon de zuinige woorden die ik schrijf eens beter lezen. Dat jij nu in een wereld leeft waar je alleen demo's bij game tijdschriften kunt krijgen kan ik niet helpen. Inmiddels kun je lekker die nieuwe oxm kopen en daar zit deze maand splintercell bij. P.S. Erg bedankt voor PM, kleuter.
Ik zou zeggen: verdiep je een s in deze 2 threads en oordeel zelf. http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?threadid=6525&pagenumber=5 en http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?threadid=7374 Anne
OK dan Tipex,zal hier niet veel woorden meer aan vuil maken. Ik heb een duidelijke verklaring gegeven voor mijn reaktie en jij komt opnieuw eventjes de boel omdraaien. Ik heb nooit geschreven dat er "alleen bij OXM,demo's te vinden zijn". Het is gewoon het "enige" tijdschrift met een Xbox demo.(in europa) Dit gesprek is verder zinloos aan het worden. Weten wanneer je van een gevecht moet weglopen is soms beter dan vechten zelf.
Nog steeds geen slotje TIPEX,spijtig.............kan je moeilijk tegen je verlies ofzo? Ik heb al van in het begin vermeld dat ik mij vergiste in de omschrijving van je éérste post. Ik kan best geloven dat je de demo ergens anders kon spelen. Begrijp alleen niet waarom je mijn verklaringen niet wil axepteren? Als er één iemand niet kan lezen zal het wel mijn hond zijn die hier zo zielig zit te kijken. :{
Ik heb je verklaringen allang al ge-accepteerd hoor. Mijn opmerkingen gaan er enkelt over dat je keer op keer weer niet leest wat ik schrijf. Verder getuigd het sturen dubieuze pm-tjes ook net echt van stijl.
damn ik krijg nou nooit dubieuze pmmetjes Even over die demo: ik krijg die split jump maar niet voor elkaar, ik druk 2 keer op Y en sam zet ich wel af tegen de muur maar verder niets. Hoe doe ik dat?? plz help
LOL. Iedereen schijnt te weten waar die demo te halen is of heeft hem al behalve ik? Hoe komen jullie er allemaal aan??
Lees de volledige topic eens door.........staat in het begin dat de demo bij een bestelling zat ofzo. Koop anders volgende week de Official Xbox Magazine en dan kan je de demo ook spelen. TIPEX,"ik lees niet wat je schrijft" moet ik nu letterlijk of figuurlijk lezen want " enkele dagen geleden" stond het volgende van jou geschreven............... In één van je antwoorden staat letterlijk "inmiddels kun je lekker die nieuwe oxm kopen en daar zit deze maand splintercell bij" De nieuwe oxm is dus met de splintercell demo,maar die komt maar op vrijdag 1 november uit (morgen dus) Kan ik nu niet lezen of staat "inmiddels" niet gelijk met "nu" of is dat figuurlijk geschreven. Je zal me nu even verder moeten helpen.