Toch even wat kwijt.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Clown_barry_NL, 28 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clown_barry_NL

    Clown_barry_NL Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Slurpgeit hier, onder de account van m'n broertje. Geen kloon dus ofzo.

    Iedereen heeft het "gezeur" rond de ban van bk en de antihumor threads natuurlijk meegemaakt. Nou vond ik het zelf ook wel leuk, en heb ook gewoon gepost in de aangemaakte threads, en zelf een thread gemaakt. (ban woordspelingen, die overigens nog open is)

    Tot mijn grote verbazing krijg ik vanmiddag opeens een mailtje dat ik een "nieuw soort" ban te pakken heb. Een GM, ASEL, en opmerkingen ban. In mijn ogen compleet onterecht, want ik heb *dit keer* naar mijn weten toch echt niks fout gedaan. (ook dit keer, geen waarschuwing)

    Toen ik echter weer op het forum kwam, bleek het wel een heel speciale ban te zijn. Ik had opeens toegang tot het modhok, adminhok, en de rest van de crew forums. Zelfs het oude Off-topic forum. Naja, leuk, dacht ik, even rondgekeken, en toen wat anders gaan doen.

    Kom ik even later weer thuis, zie ik dat ik een permanente ban heb, voor HEEL xboxworld, dit keer zelfs zonder mail met uitleg.

    Nou zou ik toch wel HEEL graag willen weten, WAAROM? Ligt het aan mij? Of zijn er meer mensen die dit nogal krom vinden? Ik ben trouwens niet de enige bij wie dit gebeurt is. Ook Ruud, MoB, en GoiZ hadden er ook "last" van.

    Is dit soms een manier om ons het zwijgen op te leggen?
     
  2. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    kun je niet gewoon een mailtje sturen naar een admin ofzo?
     
  3. Clown_barry_NL

    Clown_barry_NL Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Quote uit de mail van dioga:

    En op pm's word maar met 1 zin gereageerd. Een antwoord waar niemand wat aan heeft.
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Kun jij PM-en als je een perm-ban hebt?
    Ik denk het niet.

    Anyways, dat ze maar snel de boel fixen, aparte manier van handelen iig.
    De foutjes zullen wel rechtgezet worden.
     
  5. Clown_barry_NL

    Clown_barry_NL Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij je zin, Pm via jou dan, eigenwijs :+
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    PM de admins. :)

    Thanks!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina