2e met Outlaw Tennis op live die 1e is volgens mij een cheater echt jammer heb die 12 wed gespeeld 12 gewonnen en dan staat er als nr laast een gozer die 12 wed heb verloren en 12 gespeeld
mmm.... is die actie bij frs er nog? met die games inleveren? zo ja kan je dat spel dan gratis krijgen zeg maar.... de volgende spellen heb ik om in te leveren: - Crimsons Skies - Rainbowsix 3 - PoP Sands of Time - True Crime - MK Deadly Alliance - Counter Strike (wat krijg ik heirvoor en welke van deze spellen moet ik inleveren om dat spel gratis te krijgen???) anders koop ik em wel
Alle spellen zijn (volgens mij) langer dan een half jaar oud. Bij inlevering van 1 spel krijg je 10 euro korting als je een spel weer koopt dan bij de frs. Dus zou je er 2 in moeten leveren.> http://www.freerecordshop.nl/shop/content/akties/piti/
Zonde eigenlijk dat die Outlaw spellen zo weinig online wordt gespeeld. Die spellen zijn redelijk goed en goedkoop. Het lijkt soms wel dat iedereen alleen Halo 2 aan het spelen is. Ik bedoel, twee miljoen Xbox Live geregistreerden en 15 die Outlaw Tennis spelen. Maar het spel is dan ook net uit, misschien veranderd dat nog. En Mars, gefeliciteerd met je ranking. Ik denk niet dat die ene gast cheat hoor die eerste 1e stond. Hij zal wel gewoon tegen een vriend van hem spelen die er gewoon niks van bakt.
Volgens mij kan ik geen 2 games inruilen en er een gratis game voor terug krijgen... maar eerst wil ik even een gameplay filmpje... kan iemand die niet maken met een cap card?
Je kan bij de FRS 2 oude games inruilen voor tegoed. (Games ouder dan een half jaar) Je krijgt voor elk van de spellen 10 euro tegoed. Als je contant neemt dan krijg je 7,50 voor elk van de spellen.