[PC] tekken 5

Discussie in 'Games' gestart door tecmo, 7 nov 2004.

1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    ja ik ook maar denk vraag het gewoon effe. (Opijltje wist ik wel maar denk voor zekerheid) heb gisteren btw effe tegen een vriend lopen knokken (met die gast die kenpo vecht had hij en kazuya) en eerst mepte hij met tegen Jin helemaal de tyfus ondanks mij tien en 6 hit combos maar tioen ik met hwoarang ging was ik snel genoeg en kon ik hem goed de rotzooi in trappen. heerlijk als je ze na twee trappen omhoog trapt zodat je andere twee trappen ook raak zijn (kunnen ze toch niet meer blokken) kwam er trouwens gisteren achter dat steve fox ook echt relaxt is. sloeg ik ook iedereen mee in de rotzooi. Wanneer krijg je bruce trouwens (heb nog maar drie mkeer storymode gedaan (jin. hwoarang en chrissei)_

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet gewoon een deel keer de story mode uitspelen(maakt niet uit met wie) en dan krijg je per keer een personage, op een gegeven moment is er nog 1 vakje over en krijg je geen personage meer(devil jin moet je dan nog krijgen), maar die krijg je als je met arcade mode enorm veel speelt denk ik(hoge rank,...) Ik had Devil Jin op een gegeven moment, maar ik had de arcade mode heel veel gespeeld, dus daarmee.

3. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    ja maar vind arcade mode zelf op easy bij sommige fighters irritant. misschien doe ik iets fout ofzo maar snap het niet. (of doe jij eerst een paar practise en leer je wat stoere moves (in drie kon je ze bij wijze van met alleen driehoekje drukken in elkaar meppen)

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik doe inderdaad eerst praktisch, en leer alles eens een keer,schrijf belangrijke moves op een blad. En dan leer ik de echte goede moves, 5 hit combo, een uppercup, sterke slagen, je weet wel. Maar daar zit niet zo veel tijd in hoor, in die training. Je moet wel dat een paar keer doen, trainen: Pak ,je hebt een personage getraind, en het gaat goed, je vecht in arcade, alles gaat goed. De volgende dag begin je terug met arcade en gaat het niet zo goed, dan is het goed om eerst nog eens training te doen, want je vergeet bepaalde trucks,... Zo doe ik het toch altijd, maar ik moet zeggen, ik moet nu tegen warlords enzo vechten, en die zijn fucking sterk, kan tegen veel warlords zelfs niet winnen dus :confused: , moet ik mijn personage perfect onder de knie hebben.
    Bij dead or alive speel ik altijd op ultra hard, en daar is de game poepsimpel, bij tekken is dat wel een heel ander geval(enorm spel!!!)

5. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    bedoelde eigenlijk de story mode met ander chars dan diegene die je traint..

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ah, storymode speelde ik in het begin veel, nu niet meer. Altijd arcade, soms devil jin,...

7. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    devil within bedoel je zeker. Hmmmz heb niet zoveel tijd eigenlijk voor de game (veel werken enz) maar storymode met sommige char is nog knap lastig

8. Franklin01

Franklin01 Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Wow ik heb de video-review gezien van gamespot, lijkt me ook erg vet!
    Ik speel dagelijks Tekken Tag Tournament nog, 4 heb ik nooit gespeeld. Klopt het dat die iets minder is?
    Anna & Nina zijn altijd mijn favo characters geweest... :p

9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Vijf is echt een strakke game. Als je van drie of tekken tag heb genoten moet je hem echt aanschaffen. Hij is echt heerlijk en ondanks dat sopmmige chars weinig veranderd zijn in sommige moves combo's zijn ze wel veel stoerder geworden. Ik zou hem zeker aanschaffen.

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja heel zeker!:)

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Tekken 5 is denk ik toch een van de twee titels voor de ps2 die de afgelopen tijd zijn uitgekomen die toch echt weer laten zien dat de ps2 ook veel kan. Weinig games voor de ps2 had ik echt van wow maar nu oppeens twee titels dat ik denk goed zeg.

12. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ben nu overgeschakeld naar Feng om effe te kijken hoe sterk hij is want hij is echt super snel en super sterk gewoon. Met een aantal klappen is de tegenstander gewoon dood. Niet dat je duizend keer moet raken. Trouwens Steve fox bevalt me ook wel goed (niet als main char maar fun char, effe lekker meppen

13. Franklin01

Franklin01 Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt vaag, met Tekken Tag Tournament ben ik altijd een van deze characters:
    Anna, Nina, Jun, Xiaoyu, Angel, Kunimitsu, Julia... altijd de vrouwlijke characters.
    Zijn Anna & Nina nog steeds zo gruwelijk goed in Tekken 5?

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja die zijn enorm goed nog altijd. Maar nina is toch wel enorm sterk, nog een stuk sterker geworden, echt waar. En lekker dat die geworden is, niet normaal gewoon!

15. Franklin01

Franklin01 Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    A ha :cool:

Deel Deze Pagina