okee in ben geen hardcore gamer, heb wel n xbox, en game al jaren op diverse platforms, kocht Deathtrow topspel lijkt me maar speel het nu al n uurtje ofwat, maar vind het best wel moeilijk, gaat razendsnel, beeld is n beetje onscherp, heb eindelijk weer eens gewonnen van de droids maar heb nog n lange weg te gaan voordat ik aan n competitie kan denken, hebben sommigen van jullie dat ook?, ik lees alleen maar verhalen van mensen die al flink opweg zijn in het spel...:{
Het is in het begin idd vrij moeilijk.. Wen maar aan de controls.. Dan gaat het op zich al een stuk beter straks.. Maar de game is op zich vrij pittig imo.. Niet altijd.. De ene keer versla ik een team zo, en de andere keer met geen enkele mogelijkheid.. Vanwege het feit dat de computer onthoud hoe je de vorige wedstrijd had gespeeld.. Agressief, of puur sportief.. Dus past de AI zich een beetje aan heb ik gemerkt.. Maar je hebt uiteraard ook nog de Hard en Extreme mode.. Dan wordt het helemaal een stuk pittiger..
Ik had dat in het begin ook maar nu gaat het al heel vlot. Ik zit bijna aan het einde van mijn eerste conquest met de blitzers. Gewoon veel oefenen is de truc.
zet anders eerst je difficulty op easy en doe train wat, ga wat truukjes gebruiken zoals slijdingen aan t begin zodat je de disc krijgt en dat soort dinge,...je kan ook eerst co-op beginnen en daarna alleen door..en blijf natuurlijk je team 'upgraden' ..
ik von di spel eigenlijk vrij easy. conquest uitgespeelt met: -protecters op easy -black dragons op medium en de firstblizzers in 1 keer verslagen ben bezig met: -marines en die zuigen -demons slechts 2 wedstrijden op punten gewonnen rest op ko ben in de leage voor de firstblizzers -convicts in sportsview en sportsview sucks -nuke heads in de op 2 na laatste ronde alles op medium
hmm... Ik kan weer het best met de sportview spelen. maar ik heb hem zo uitgespeeld: -Blitzers op easy, in 1 keer first blitzers verslagen -Blackdragons medium, in 1 keer first blitzers verslagen -Blackdragons medium, 3e keer first blitzers verslagen Ben bezig met: -Blackdragons medium. ga snel andere doen, wil alles unlocken, zodra ik demons heb ga ik hard proberen. Heb 1 keer geprobeerd, had toen met 3 punten verschil verloren ofzo, dus conquest op hard doe ik nog niet.
Ik heb Deathrow vandaag gekocht ... Ik zat te twijfelen tussen Timesplitters 2 of Deathrow . Mijn pa zei .. neem Deathrow maar , hijs goedkoper .. LoL. Maar ok en die had ik dus genomen . De eerste was inderdaad moeilijk voor mij . Maar na 2 / 3 keer spelen ging het al stukken beter. Best een coole game , mensen joinen jouw team enzo .. echt cool.
Met TS2 vermaak je je wel wat langer schat ik... Deathrow is leuk maar nu ik hem eerst 1x op medium en nu 2x op eazy heb uitgespeeld heb ik buiten mp niet echt meer zin om nog wat te spelen...tenminste, ff een half uurtje is nog wel leuk. TS2 is echt bruutjes, het verhaal heb ik nauwelijks gespeeld maar de deathmatches...nam nam!!! Ik blijf schieten.
sportsview zuigt dat gaat allemall veel te langsaam en die arenas zijn saai. gewoon die andere view gebruiken veel relaxter
Maar het ligt dus niet aan mij dat ik niet verder kwam dan de 3de tegenstander op hard. Hard is echt moeilijk terwijl je op medium minimaal met 2x zo hoge score eindigt dan de tegenstanders, lukt het me toch niet om makkelijker te winnen in Hard. Nog tips of ligt het echt aan het team waarmee je op Hard speelt?? IK heb het dus geprobeerd met the Dragons. Je krijgt ook maar 600 unlock punten voor een gewonnen wedstrijd op Hard. Dat vind ik eigenlijk te weinig verschil met Medium (400) aangezien je vaak al 3x moet spelen tegen dezelfde gasten voor dat je een keer wint met een paar puntjes verschil. Ik denk dat ik Extreme voorlopig nog maar niet unlock, zonde van de punten
Die 600 vind ik wel netjes.. Dacht dat het 800 was.. Maar ja, ik zeg altijd maar.. Full Defense, en aanvallen in je eentje... Loopt altijd wel iemand met je mee....
Ik heb zojuist alle teams unlocked. Nu nog de arena's , spelers , extra's ed. Pff, ben nog wel ff bezig.
Is er iemand die op Hard al vrij goed speelt?? Zoja: - Welke teams lenen zich hiervoor?? - Met welke regels is het verstandig te spelen? (ik speel bijv telkens met natrappen uit maar dat is misschien niet de beste optie juist??) Ik wil dus wat verder komen in Hard. Alle tips en truuks zijn welkom