Ik vind Kazuya toch een stuk sterker en sneller dan Jin. Maar ik heb wel een deel uur getraind met hem. Maar als je hem behoorlijk goed onder de knie hebt, is hij echt goed, die deelt klappen uit dat het niet normaal is! Maar je kan natuurlijk ook voor hwoarang gaan, daar vecht mijn broer mee. Die is enorm snel, heeft enorme combo's, coole moves,... Je kan ook voor Raven gaan, die is ook enorm sterk en snel, net zoals Feng. En dan zijn er nog zoveel, Lee, die is ook één van de snelste, en die kan stampen dat het niet normaal is. Beak is ook goed, Bryan is ziekelijk goed,...
Maar ik had voor Jin gekozen omdat ik die het coolste vond, en Kazuya vind ik het 2de coolste. Daarom vecht ik daar nu bij, ik kan ook voor een makkelijkere keuze gaan door bijvoorbeeld met Christie te vechten. Een kameraad van mij vecht daar bij en hij is heel goed er mee,maarja, iedereen kan goed vechten met Christie eigelijk. Dus ik blijf bij Kazuya, tot ik er perfect mee overweg kan. Als ik dan overschakel dan is het waarschijnlijk naar Raven of Lee.
Klik om te vergroten...