GTA 18+ wel of niet

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 28 jul 2005.

1. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben geen kind meer, maar zelf ik weet nie hoe je die mod kan krijgen ;) en daar heb ik ook gene behoefte aan :cool:

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Tsss, ik vind het eigenlijk nergens op slaan ...

Ik kom net van Kos terug, en heb daar het nieuws elke dag in de krant (telegraaf) gelezen.

Er stond ook een stukje in over GTA SA, dat een stel jongeren uit Amerika de "verborgen sexscennes" hadden ontdekt. En dat hier een groot onderzoek aan vastgeknoopt werd oid. En dat R* meteen een patch zou vrijgeven om het te verwijderen (pc)

Maar goed, ik vind het zoals ik al zei nergens op slaan ... Want je kan wél op elke straathoek wapens kopen, maar als een stel digitale tieten te zien zijn, dan is het mis ! :confused:

Maar goed, om ff terug te komen op het 18+ ofniet;

Ik vind 18+ eigenlijk een beetje overdreven. Ik ben zelf 16, en snap zelf ook wel dat ik niet elke auto op de straat kan jatten, of dat ik de straat op moet rennen met een bazooka ...

Maar vanwaar die 18+ ? Ik heb een vriend, en hij is al 19, en we gedragen ons precies hetzelfde (ga nou niet zeggen, dat er dan iets niet met hem klopt ofzo) Maar hiermee bedoel ik dus dat 2 á 3 jaar leeftijds verschil mij niet zoveel uitmaakt ... Of het nou komt omdat je op je 18e volwassen bent ofniet, het gaat om een spelletje, en niet om een serieus onderwerp als stemmen ofzo ...

Ik zou de game dan 16+ houden, al vind ik dit nog erg overdreven ... Als je weet dat je geestelijk niet goed in je hoofd wordt van dit soort spelletjes, dan moet je ze ook niet spelen, en ouders moeten zorgen dat zij deze games niet te spelen krijgen. (Like het "incident" met die jongen die geobsedeerd was door Manhunt, en zijn familie om het leven bracht) Maar met mij is niets mis, en ik vind 16+ MEER dan genoeg ...

Laatst bewerkt: 28 jul 2005
  3. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat aanklagen is weer typisch amerika..

Je kan elkaar wel gerust door de kop schieten en doodrijden...maar een beetje sex is weer helemaal fout.

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Man games zijn toch net zoals films en op die films lopen ze toch ook niet zo te kutten.?!

5. Bartman

Bartman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de 18+ rating wel gepast is doordat je er echt de crimineel kan (moet) uithangen. Dit spel is zeker niet geschikt voor kinderen, dus 18+. Dat wil echter niet zeggen dat je dit sowieso niet mag spelen als je nog geen achttien bent (ik ben zelf 16). Je moet gewoon het signaal geven dat dit spel niet voor iedereen geschikt is. Als ouder moet je dan zelf maar zien of het wél of niet voor je kind geschikt is. :cool:

6. mars15

mars15 Guest

Grand Theft Auto: San Andreas is voor alle systemen in Australië verbannen. Na Amerika heeft ook de Australische keuringsdienst OFLC (Office of Film and Literature Classification) het advies voor Grand Theft Auto: San Andreas moeten wijzigen. Oorspronkelijk kreeg het spel een MA15+ waardering, maar de OFLC was genoodzaakt om dit advies te veranderen nadat de beruchte Hot Coffee Mod was verschenen. Met deze aanpassing was het mogelijk om virtueel de liefde te bedrijven.

Het spel mag nu niet meer verkocht worden in de winkel en het spel mag ook niet meer verhuurd worden. Ouders moeten volgens de OFLC eventueel maatregelen treffen vooral wanneer hun kinderen het spel hebben en ook de Hot Coffee Mod hebben geïnstalleerd

7. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    jezus, zo erg is het toch niet, voordat je die mod kan spelen moet je eerst die patch downloaden en dan pas kun je de tieten zien, dus als je het spel speelt zoals je het hoort te spelen is er dus niks aan de hand.

dus het eigenlijk de schuld van de gamer zelf en niet van R*, en ten 2e je bent niet verplicht om die coffee mod te instaleren, en het te spelen, dus je kunt R* niet zomaar de schuld geven van seks in een spel.

En dat van dat GTA in australie is verbannen vind ik ook zo onzin!
    ik vind dat er maar eens GTA hardcore fans maar ff een gang moeten maken en ff naar die keuring dienst gebouw moeten gaan om het lekker in de fik te zetten met molotov cocktails, en die aanklagers ff met een desert eagle door de kop schieten.

8. Koffie mok

Koffie mok Guest

Wat LuL je allemaal??

9. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    In het spel zit dus die mod en dat kan die vrouw niet hebben, maar ondertussen vindt ze het geen probleem dat je verder allemaal criminele dingen kan doen.

Het gaat dus niet om de game. Het (onderdeel van het) spel wordt gewoon gebruikt als aanleiding voor die vrouw om te procederen. Dat is de hele cultuur in de USA.

Zelfde verhaal met die persoon die zijn kat in de magnetron had gedaan en die kat was dood. "Het stond niet in de handleiding". Of dit verhaal nu waar is of niet. Vergelijkbare zaken gebeuren gewoon.

10. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Bovenstaande offtopic reacties over de mods verwijderd.
    Niet over illegale mods praten, lees de [faq]huisregels voor meer informatie![/faq]

Laatst bewerkt: 9 aug 2005
  11. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5

Jep, helemaal mee eens. Btw, welke gek gaat zo veel moeite er voor doen, je hebt er internet voor nodig, dus waarom dan moeilijk doen terwijl je op inet beter en sneller dat soort zaken kan bekijken.
    En Amerikanen zijn gewoon een stelletje zeikerds.

Deel Deze Pagina