Tsss, ik vind het eigenlijk nergens op slaan ...
Maar goed, ik vind het zoals ik al zei nergens op slaan ... Want je kan wél op elke straathoek wapens kopen, maar als een stel digitale tieten te zien zijn, dan is het mis !
Maar goed, om ff terug te komen op het 18+ ofniet;
Ik vind 18+ eigenlijk een beetje overdreven. Ik ben zelf 16, en snap zelf ook wel dat ik niet elke auto op de straat kan jatten, of dat ik de straat op moet rennen met een bazooka ...
Maar vanwaar die 18+ ? Ik heb een vriend, en hij is al 19, en we gedragen ons precies hetzelfde (ga nou niet zeggen, dat er dan iets niet met hem klopt ofzo) Maar hiermee bedoel ik dus dat 2 á 3 jaar leeftijds verschil mij niet zoveel uitmaakt ... Of het nou komt omdat je op je 18e volwassen bent ofniet, het gaat om een spelletje, en niet om een serieus onderwerp als stemmen ofzo ...
Ik zou de game dan 16+ houden, al vind ik dit nog erg overdreven ... Als je weet dat je geestelijk niet goed in je hoofd wordt van dit soort spelletjes, dan moet je ze ook niet spelen, en ouders moeten zorgen dat zij deze games niet te spelen krijgen. (Like het "incident" met die jongen die geobsedeerd was door Manhunt, en zijn familie om het leven bracht) Maar met mij is niets mis, en ik vind 16+ MEER dan genoeg ...
Klik om te vergroten...