heey darkzell! grappig potje was het gister heh PES4.. eerste helft leek van mijn kant helemaal nergens op,, maar in de 2de helft werd het toch nog spannend.. waarom werd dat doelpunt van mij nou afgekeurt? ik snapte er helemaal niks van
Het was buitenspel van Vieri alleen kreeg die de bal niet maar zulke vage acties heeft die scheidsrechter wel vaker. Verder was het wel een leuk potje ja.
Als dat filmpie representatief is voor de game zelf, dan denk ik dat ze vooral wat aan de gameplay hebben gedaan.. de Gfx vind ik niet echt geweldig.. Ik denk dat First Touch is verbeterd, Off the Ball verder naar achter gedrukt is, en dat er weer wat nieuws word geintroduceerd. En ik denk dat de animaties van de spelers verbeterd zijn. zoals, het vallen, denk ik dat veel beter is geworden.. (Als je da filmpie mag geloven) Dat moet ook te doen zijn, omdat er veel meer kracht in die Consoles zit..
net weer fifa ff op live gedaan gadver wou ff me ranking naar top 1000 maar sta 2100 nu kom echt geen man voorbij
k ben als pes fan juist jaloers op de animaties en graphix. dat van pes is zo onrealistisch als de pest soms :{ .
Ik heb nu sinds een paar dagen Fifa 2005 en ik vind de graphics van PES4 echt niet slechter hoor.Zeker de speleranimaties zijn gewoon veel beter dan bij Fifa 2005 Maarja Fifa is gewoon een leuke game voor "tussendoor"
Fifa is gewoon pure bagger!.... als je het mij vraagt. Het speelt onrealistisch het enige wat er goed aan is zijn vaak de graphics hoewel ik mij twijfels bij de 2006 versie heb na het gezien van die screens een paar posts hierboven. Fifa verbetert iedere keer het laatste voetbalspel wat ze uit hebben gebracht waar ik op tegen ben, ik zou zeggen maak dan gewoon een nieuwe game! ipv een ´verbeteringsgame´!!
Eigenlijk heb je weer helemaal niks aan de screens die in dit topic voorbij komen.. Die tussenfimpjes zijn leuk, maar eigenlijk niet echt boeiend.. Het gaat er toch om hoe het speelt als de bal in het spel is???
Het ziet er idd niet echt goed uit maar het gaat om de gameplay en niet om de graphics Wat zeg je? Is dit niet de PES5 draad?
dus die filmpjes zijn eigenlijk van de 360 versie??dat zou mooi zijn, nog enig lichtpuntje. de bewegingen mogen van mij wel wat sneller en vlotter dan de vorige versies. al vind ik die van pes overdreven snel.
Hier een lading screenshots ik heb heel lang fifa gespeeld dus ga denk dit jaar eerst pes kopen en dan later als fifa goedkoper is fifa