Elke Keer Weer Met Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door r_o__m_e_o, 29 okt 2002.

1. r_o__m_e_o

r_o__m_e_o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    valt jullie ook niet op elke keer word alles uitgesteld of gecancelled kwa games echt stront vervelend=( =( =( =( =( :mad: :mad: :mad: :mad:

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je wilt toch een spel hebben dat ook echt af is ipv een game vol bugs?

Het zijn overigens niet alleen maar Xbox games die worden uitgesteld hoor :)

3. r_o__m_e_o

r_o__m_e_o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat weet ik niet ik houd alleen maar de xbox in de gaten

4. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb liever een goed spel waar ik iets langer op moet w8ten dan een spel dat nog niet helemaal af is

5. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het eerlijk gezegt nog wel meevallen met xbox als je zo bv: het ngc nieuws ziet komt het veel vaker voor.

6. Creative

Creative 100% xbox

Leuk Bevonden:
    0
    het begint me nu wel de strot uit te hangen. ik verveel me dood en ik wil UC en Splinter cell NU!

kwa verveling dan.... :+

7. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Uitstellen voor verbeteringen zijn welkom, uitstellen voor Duitse en Franse ondertiteling en boekjes zuigt :D

Valt me ook op dat sommige games (die op tijd uitkomen) dat de boekjes alleen in het Engels zijn....luie Duitsers en Fransen :)

8. Groentje

Groentje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik ben volledig nieuw op dit forum en heb ook pas net zo'n Xbox aangeschaft... nu heb ik dus gelijk een vraag:

Ik woon in Engeland en heb daar dan ook mijn Xbox gekocht, kan ik er nu gewoon spellen uit de States of Nederland op spelen? Of is er bij de Xbox hetzelfde geouwehoer als met de Playstation i.v.m. regio's e.d?????
    waarschijnlijk is dit al weleens eerder besproken op dit forum maar ik kan niet vinden...
    Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groeten
    Martijn

9. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Games die je in nederland of engeland koopt hebben dezelfde regio (PAL), helaas is het niet mogelijk om spellen die uit amerika komen te spelen, dit is allemaal NTSC.

10. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Op een xbox site zie je alleen maar xbox game suitgestweld worden, op een ps2 site alleen maar ps2 games...

ja toch..

het is even erg, al dan niet erger bij andere consoles.

11. Michielygil

Michielygil WeekendWorry Thinker

Leuk Bevonden:
    0
    uitstellen is een trend op alle consoles. Waar ik me wel aan erger, en typisch xbox is, is de lange tijd die tussen de amerikaanse en de europese versie zit. En lul nu niet dat dat door het vertalen komt, want er valt weinig te vertalen aan bv. segatgt2002...

12. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    thoeft echt niet altijd aan het vertalen te liggen hoor, meestal komt een spel hier later uit, omdat ze hem nog moeten aanpassen. Ze moeten hem nog PAL maken en meer van zulke dingen.

13. sugarLEVI

sugarLEVI ?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me moeilijk zeg een spel PAL maken, gelukkig hoeven ze dan niet al jaren lang te doen en hebben ze niet allang supersonische snufjes....

Ik zweer het je het is allemaal een conspiracy van Amerika tegen de rest van de wereld, in de hoop dat ook de rest van wereld gefrustreerd aanslagen gaat plegen gericht tegen Amerika opdat Amerika een reden heeft om ons allen te vernietigen en zodoende de ultimate alleen heersende dictator van de aarde zal zijn!! whahahahahaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8) 8)

14. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beter bekend als 'release grease'.

Hebben alle platformen last van. Maar voor vrijwel alle games hebben AAA verwachtingen terwijl er natuurlijk maar zo nu en dan eentje uitkomt die dat ook echt is, dus vestig je hoop niet teveel op games die nog moeten komen. Beter is om je gewoon wat meer te informeren over spelen die wel al uit zijn, xbox heeft in tegenstelling wat soms beweerd wordt al best veel goede spellen.

Deel Deze Pagina