Free Running

Discussie in 'Algemeen' gestart door webkem, 29 jul 2005.

1. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eidos brengt 'Free Running' sportspel ook naar de Xbox

Je kent het fenomeen misschien wel, het spectaculair ogende 'Urban Free Running' wat in Amerika een behoorlijke rage is (geweest?). Eidos produceert momenteel een titel waarin spelers al rennende in de stad over obstakels kunnen klimmen, springen en meer voor de PSP. Deze titel met de naam Free Running, zal ook naar de Xbox en andere consoles komen.

De vrij nieuwe extreme 'sport' die enkele jaren geleden in de media kwam staat ook wel bekend als 'Urban Free Flow' en 'Free Running' en draait om het zo snel mogelijk beklimmen, springen en rennen over gebouwen en obstakels in de hedendaagse stad. Zonder meer hebben enkele van jullie de sport in actie gezien in videoclips en/of op tv. Je kunt niet ontkennen dat deze atletische mannen en vrouwen, vaak getrainde en professionele atleten, op spectaculaire wijze de betonnen jungle van onze steden bedwingen. Zo springen ze van dak naar dak, beklimmen ze moeiteloos parkeergarages en rennen ze met volle snelheid over richeltjes.

Dat Eidos hier een titel van wil produceren is dan ook begrijpelijk, want als ze de snelheid en vrijheid van de sport weten na te bootsen dan zullen er zeker mensen zijn die het spel zullen oppikken. Voorheen was deze titel, onder de naam Free Running, alleen voor de Sony Playstation Portable (PSP), maar, zo kunnen wij jullie exclusief uit de doeken doen, de titel staat ook voor de Xbox en andere consoles in de plannen, zo informeerde Eidos ons.

Jammer genoeg is informatie over de eigenlijke features of releasedatum van de titel niet beschikbaar en zullen we even moeten afwachten tot de titel uit de doeken gedaan wordt voor de thuisconsoles. Fans van 'Urban Free Flow' kunnen in ieder geval al beginnen met duimen voor een puik spel.

Screens PSP:

In-game screens:

Filmpje

Edit: ik weet niet wat voor filmpje jullie zien, ik zie iemand die iets verteld.. _0/

Maaar...word 't wat?

Laatst bewerkt: 29 jul 2005
  2. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik ken wel de sport/rage om in één rechte lijn naar een bepaald punt te gaan, gebouwen etc. vormen geen obstakel. Als dit ook net zoiets is dan lijkt het mij te gek, ookal denk ik ook dat het na een tijdje saai gaat worden. Het moet wel ontzettend goed uitgewerkt worden wil het niet 'herhalend' en 'suf' gaan worden.

3. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd moeilijk uit te voeren, maar als ze het lukken lijkt het me een onwijs gave game. Ik ga me echter niet aan deze sport wagen :)

4. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    kep dat free running wel eens gezien op teevee ja het lijkt me egt heel erg vet. hoop dat dit spel ook wat word maar ben bang dat het zichzelf te snel zal gaan herhalen:confused:

5. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er erg cool uit! Alleen lijkt het nogal erg makkelijk te gaan in de trailer. Beetje Matrix style. Maar goed. Ik denk dat deze game best koel is maar dat ie snel gaat vervelen. Daarom waag ik me er niet aan. Ik zou we verder nog graag wat echte filmpjes zien. Erg verbluffend hoe knap en snel die mensen dat doen.

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Geweldig hoe die gasten dat doen op tv bij discovery, echt een aanrader om een keer gezien te hebben, deze game? tja lijkt me niks :p.

7. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Om het in het echt te doen lijkt me supertof maar deze game heb je na een klein tijdje wel gehad denk ik

Deel Deze Pagina