Ja jongens er is een nieuwe GTA thrailer!!! EN HIJ IS VET!!!! Klik hier Check em snel, ik ga em cker kopen. Gaan jullie deze game kopen als hij uitkomt? EDIT Het beld kan een beetje blokkerig zijn......
waarom gerepord?? ik ga em gewoon kopen en waarom bied je 10 euro? EDIT: Sorry duizend maal sorry! Ik heb em in het verkeerde deel gezet. ZOu een modje em kunnen verplaatsen? Sorry nu begrijp ik waarom je 10 euro bied..... (sorry mijn fout!)
Heb em ge-edit........ Sorry jongens.... Kan deze aub worden verplaatst naar het goede forum deel? Alvast bedankt....
Woot! Hoe kan dit nou? Dit zou allang bekend moeten zijn. Wij vonden San Andreas dik maar dit is toch wel eens even een stukje dikker!
Schopt inderdaad kont, de 'blokkerige' graphics moet je voor lief nemen. Misschien lopen ze een beetje 'houterig' en zijn hun hoofden een beetje hoekig; als ze het goed uitwerken kan dit een mooi 'afgerond' geheel worden. . (Oke, ben nu weer serieus).
Het is nog maar een trailer he! Ze ronde het wel af naar gfx niveau van de xbox 360. geduld mijn vriend...... Maar ik vind em wel GANGSTA!!! Die neger gaat weg en er komt weer een wiite man een blank scheetje..... Tony Montana miss??
Ik probeer het een beetje gezellig te maken op het forum, en dan gaan er mensen zitten zeuren. Ga aub weg als je alleen maar comentaar hebt en als je vind dat er geen nuttige topics zijn, dan ga je toch een woordenboek lezen. Ik moest lachen om dat filmpje en ik deel dit dan even. Als ik dat nouw perongelijk in het verkeerde deel plaats kan ik niets aan doen!
Strakke actie Darkon . Dit vind ik nou leuk, krikt het sfeertje weer een beetje omhoog (ookal was dat in het Games-Forum al en nogsteeds perfect). Zou er ook een mod bestaan voor VC op de pc, zodat je met Lego-dudes rondhupst? Lijkt me echt prachtig .
Nee helaas niet, maar jah dan maar afwachten op deze game he!! Wel jammer dat niet iedereen het waardeert: