iTunes probleem!!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door DarkSoldier, 30 jul 2005.

1. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Altijd als ik me iPod mini opnieuw wil updaten dan doet ie dat maar t ghaat heel langzaam, en altijd staat r dan in beeld: kopieren naar ipod mislukt, er heeft zich een onbekende fout voorgedaan ( 36 ) of zoiets...hoe kan k it oplossen???

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Al aan een iTunes re-install gedacht?

3. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    ja k ben naar de site van apple gegaan en de nieuwste versie van iTunes gedwnload, k weenie of dit egt een re-install is, maar dat werkte dus ook nie..

4. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij bedoelt hij het sarcastisch omdat I-tunes wel vaker k*t werkt. Ik heb er geen ervaring mee want ik heb een Creative, dus ik kan je niet helpen.

5. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    probeer eens ephpod en itunes en ephpod op een andere computer, als het dan nog niet werkt, maybe is je HD stuk, had ik ook, maar die van mij zat nog garantie op dus die word vervangen :)

6. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    ja goed idee, k zal gwn ephod wel us proberen, maybe ligt t aan me iTunes

EDIT: waar kan k ephod downloaden???

Laatst bewerkt: 30 jul 2005
  7. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dit had je ook in De Ipod tread kunnen stellen.

8. pippinNL

pippinNL I LOVE LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    btw: als toevoeging: je kan niet zomaar switchen van windhoos naar apple computer...
    kweet niet of je zomaar kan switchen van windhoos naar windhoos of apple naar apple...

9. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil op mijn computer de Windows XP Service Pack 2 downloaden en installeren. Maar op een gegeven moment kan het installeren niet verder gaan. Hij zegt dan dat ik een ongeldige productcode heb? (ik heb wel een gebrande cd van windows XP pro met cd-key, enz.) Hoe kan ik deze Service Pack op mijn computer krijgen? :confused:

Deel Deze Pagina