Altijd als ik me iPod mini opnieuw wil updaten dan doet ie dat maar t ghaat heel langzaam, en altijd staat r dan in beeld: kopieren naar ipod mislukt, er heeft zich een onbekende fout voorgedaan ( 36 ) of zoiets...hoe kan k it oplossen???
ja k ben naar de site van apple gegaan en de nieuwste versie van iTunes gedwnload, k weenie of dit egt een re-install is, maar dat werkte dus ook nie..
Volgens mij bedoelt hij het sarcastisch omdat I-tunes wel vaker k*t werkt. Ik heb er geen ervaring mee want ik heb een Creative, dus ik kan je niet helpen.
probeer eens ephpod en itunes en ephpod op een andere computer, als het dan nog niet werkt, maybe is je HD stuk, had ik ook, maar die van mij zat nog garantie op dus die word vervangen
ja goed idee, k zal gwn ephod wel us proberen, maybe ligt t aan me iTunes EDIT: waar kan k ephod downloaden???
btw: als toevoeging: je kan niet zomaar switchen van windhoos naar apple computer... kweet niet of je zomaar kan switchen van windhoos naar windhoos of apple naar apple...
Ik wil op mijn computer de Windows XP Service Pack 2 downloaden en installeren. Maar op een gegeven moment kan het installeren niet verder gaan. Hij zegt dan dat ik een ongeldige productcode heb? (ik heb wel een gebrande cd van windows XP pro met cd-key, enz.) Hoe kan ik deze Service Pack op mijn computer krijgen?