Fable help-topic [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 21 feb 2005.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je wordt jonger als je geld geeft bij Avo :+

Paladin is een status die je nodig hebt voor je de Sentinus krijgt bij Avo.

2. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O oke waar kan ik zien dat ik paladin ben, en ik geef 50000 en dan krijg ik de Sentinus niet, maar als ik bij een andere save zoveel geef krijg ik um wel....

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Tja, dat weet ik niet. Maar je bent wel Paladin dacht ik. Als je op BACK drukt moet je naar Statistics en dan naar Personallity. Hier staat wat je bent, je renown en hoe je heet.

Voorbeeld: Well-known Warrior called Paladin.

4. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O dus gewoon waar nu liberator staat, dacht ik al ga ut nog is proberen alleen nu gaak de heilige hufters 60000 geven en anders load ik ut gewoon weer en maak ik ze af O-) :9

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja ja, zal wel. En als je in één keer hééééééé'l véééééééél geeft lukt het ook wel!

6. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik ben er nog steeds niet uit hoe die kaarten nou werken voor de kapper.....je krijgt/vindt een kaart voor de kapper, je gaat naar de kapper en je kan gewoon alles laten doen daar...wat heeft die kaart nou voor zin?
    Of zie ik iets over het hoofd?

7. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Soms heeft een kapper de kapsels die op de kaarten niet, dus als jij die kaart heb heeft hij ze zeg maar wel snappie?

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    De kapper gebruikt dan jouw kaart als voorbeeld.

9. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp het. Mijn dank. Zo werkt het dan zeker ook met Tattoo,s?

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
  11. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Heb altijd een beetje mijn twijfels gehad over dit spel maar nu ik zo bezig ben vermaak ik me echt wel. Heb nog een hoop te doen...ben net getrouwd....eens kijken wat dat brengt.

12. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik de experience augmentation kan vinden...

13. fable ruleeez

fable ruleeez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    help~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

he mensen hoe kan je die fist fights doen en waar plies help effe thnx _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

eindelijk morgen vakantie *) *) *) *) *) *) *) *)

14. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    s'Nachts zijn er in bepaalde steden/plekken (Knothola Glade, Bowerstone) fistfights. Je moet gewoon die dudes verslaan en uiteindelijk de lokale Fist Fighter champ verslaan. Doe je die overal goed dan win je iets handigs ;). Ik wou gewoon locken op zo'n gozer en dan slaan, wegrollen als hij slaat. Als je geluk hebt kun je door rammen op zijn rug, hij kan dan niet terugslaan. (Wel matig, maar ja :D). Je mag niet langer dan 10 sec. uit de ring zijn. Succes ermee!

15. Nike__1988

Nike__1988 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey

moet je in hobby cave waar je da jongetje moet redden al die trollen verslaan of kan je zo doorlopen als die niet mee gevangen zit?

en waar zit de zus van fable want kan der nergens vinden?

16. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt zo doorlopen.

17. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    De zus van Fable? Ow, ow de zus van je personage. Je komt haar niet zomaar tegen, wel kom je haar in een quest tegen in de Bandit Camp. Gewoon de quest doen en voila!

18. Nike__1988

Nike__1988 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik moet haar vinden ben al bij het Grey house geweest daar heb ik haar als laatste ontmoet en ben daarna even verder gaan spelen en nu zegt die man in het kasteel (Heroes Guild ) dat ik naar haar toe moet omdat ze een of andere kaart heeft achter gelaten...
    of is die kaart dat van dat jongetje wat ik uit Hobbe cave moet redden?

maar als ik door loop komt da jongetje niet snel genoeg achter mijn aan en dan gaat hij dood...
    ik niet zo snel want ik heb best veel leven en die rode balk van mijn leven is al best lang...

19. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Je zus kom je geloof ik tegen aan het eind van Bandit Camp. Dat jongentje is inderdaad lastig, ik heb hem veel geheald met die skill, verder gewoon alle vijanden kappot slaan :D.

20. Nike__1988

Nike__1988 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem al uitgespeeld... was wel beetje gemakkelijk... maarja nog maar een keertje spelen:)...had nog niet alles bij die andere maar kan niet meer verder...maar had toch bijna alles maar met da jongentje had ik niet gedaan en kon hem toch gewoon uitspelen

Deel Deze Pagina