Songs op webspace

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door woolyonline, 31 jul 2005.

1. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van mijn internetprovider (@home) webspace. 50 mb is het in totaal, nu wil ik voor mijn kameradengroep een site maken, waarom ook muziek is te downloaden, gewoon gave nummers die ik bijvoorbeeld zelf heb, nu kan ik gewoon alles wat ik heb gemaakt op mijn server potten en als ik naar het adres ga dan is het gewoon een website. Maar het probleem is die muziek, als ik bij mijn netwerk locaties of op www.home.nl mijn webspace open, en ik wil daar muziek op zetten, dan is het niet als normaal dat hij zo'n balkje krijgt en hij hem kopieerd, het balkje is nu meteen helemaal vol, maar gaat niet, ook loopt dan de map van mij webspace vast, wat kan ik hieraan doen??

greetz wooly

2. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ZIP e di doo da ZIP e die dee
    RAR RAR RAR!
    GO ARCHIVE! :)

3. woolyonline

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm. maar het is ook de bedoeling dat ze het nummer kunnen beluisteren, en als ik het wil laten downloaden leg ik een link naar het bestand op mijn webspace, kan dat nog wel als het ingepakt is?? Ik ben nog maar een n00b met die websites bouwen, ik weet er nog bijna niets van. Ik ga het zowieso morgen even proberen Shcaap, in elk geval bedankt voor de hulp.

greetz wooly

4. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ipv via internet explorer op je ftp te gaan en te uploaden probeer het eens met een FTP Client (in internet explorer wordt er ook een connectie met de FTP van Home gemaakt). Deze zijn speciaal bedoelt voor connecties naar de ftp en daarmee misschien minder makkelijk maar ze werken 10x beter dan via Internet Explorer (veel betrouwbaarder).

Een gratis ftp client is: http://www.smartftp.com/

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar probeer het eens uit. Ikzelf gebruik CuteFTP.

Laatst bewerkt: 31 jul 2005
  5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Dat het vastloopt is een teken dat hij bezig is.
    Afhankelijk van je upload duurt het een paar minuten voor hij klaar is. Daarna werkt je IE scherm gewoon weer.
    Ik heb hetzelfde, maar zie het niet als een probleem.

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hmm, ik heb daar ook weleens last van maar dan slaat ie ook echt vast.
    Meestal bij hele grote bestanden (nouja, 20mb of meer). Te grote bestanden?
    of idd proberen wat sic zegt.

7. FabianNL

FabianNL Guest

je moet idd gewoon niet IE voor zulk soort dingen gebruiken, MS heeft namelijk nog steeds niet voor elkaar gekregen om IE fatsoenlijk met een FTP te laten werken. Dus gebruik een appart FTP programma hiervoor zoals FlashFXP of SmartFTP (die err0r al eerder gaf).

8. woolyonline

Leuk Bevonden:
    0
    Wat sic, zei heb ik al geprobeerd, dat lukt namelijk het eerste nummer nu wel, maar als ik nog een tweede song er op wil zetten geeft hij deze fout aan, nadat hij heel lang weer heeft geladen:

Weet nu iemand wat heb probleem kan zijn?

greetz wooly

edit:// Dit geeft hij bij verschillende nummers aan, het ligt niet aan het nummer dan.

edit:// Ook als ik het nummer inpak met winrar, en hem als archive op de server wil zetten dan geeft hij die fout aan, waarom blockt hij een 2e song?

Laatst bewerkt: 31 jul 2005
  9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    dus je bied jouw liedjes aan aan je vrienden? dan ben jij illegaal bezig (niet dat het mij boeit, maar als je gepakt wordt ofzo...)

10. woolyonline

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, ze kunnen het nummer op mijn site beluisteren. En al liet ik ze het downloaden... Anyway help je me niet, dus ben je niet medeplichtig *) 8)

greetz wooly

11. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    Een FTP Client werkt 10 keer beter dan Internet Explorer.
    met Flash FXP krijg je zo'n schermpje:
    bij server zet je de naam van de server, dat is volgens mij "http://homedrive.home.nl".
    dan je gebruikersnaam en password invullen.
    port op 21 laten staan.

dan is het nog maar een kwestie van bestanden overzetten.

12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Zit hij niet vol? Dit krijg je als hij vol zit namelijk.
    Kijk of je op het prive gedeelte niet nog iets groots hebt staan.

13. woolyonline

Leuk Bevonden:
    0
    Damn damn, wat ben ik dom en !SIC! slim, bedankt man, ik had inderdaad mijn prive gedeelte vol, met spul van vorig jaar school.

slotje graag, greetz wooly

Deel Deze Pagina