GameSpot GTA Vice City PC Dit heb ik nog kunnen vinden. Een intressant artikel over de pc versie is te vinden op deze link maar daar moet je wel GameSpot Complete voor hebben.
Bij de launch? Ik had hem al van augustus (ze moestte hem nog in de rekken leggen en nee, niet besteld).
PAL ? Dat kan niet man... Nou ja, iig, ik had hem op de dag dat ie voor 't eerst in de winkel lag en het heeft daarna nog maanden geduurd voordat ik hem weer ergens zag liggen. Was niet aan te slepen dat spel. Nog 6 daagjes en dan zitten we lekker Vice City te spelen.
Ik heb uit betrouwbare bron ( de lokale gameboer) dat ie waarschijlijk woensdag uit komt. Mocht dat zo zijn dan zal de winkel (digifan in haarlem = reclame, i know!) s'avonds open zijn. R E S P E C T !!!
Dat is toch dat winkeltje in dat zijstraatje van de hoofd-winkelstraat za'k maar zeggen. Ik zal ze woensdag ff bellen. Misschien wel een trippie naar Haarlem waard.
Die zijstraat is het. De Anegang heet die straat. Ik zou ze zeker ff bellen ja. Anegang 23, 2011HR Haarlem 023 534 7312 Ook omdat de gereserveerde eerst komen natuurlijk. Mischien kan je nog op de lijst ofzo. Dan wordt je gebelt namelijk als ie binnenkomt. Later
GTA3+Vice City = de ENIGE reden dat ik mijn PS2 nog heb!!!! = tie zo goed??? JA, hij = zo goed, als ik nog op mijn PS2 speel = het GTA3, waarom denk je dat SONY deze titel kostte wat het kost PS2 only wil houden??? Heb je die verkooplijsten weleens gezien, GTA3 = zonder twijfel het beste spel op elk platform ooit!!! En zoals het er nu naar uitziet word Vice City nog beter!!!
Zei jij, en nu zeg je 25 oktober. Maar goed, beetje onzinnige discussie. Intussen nog maar vijf daagjes tot Vice City. Het begint al te jeuken... popel, popel.....
Dan lag hij in de rekken, ik had em al van de 15 ofzo, maar who cares. Nog zo'n 5 lange kloten dagen.