Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    "Here's a tech demo showing off the capabilities of what's possible in the environments of Oblivian."

    SpeedTree is een onderneming die voor verschillende games 'natuur' dwz gedetaileerde textures ivm bomen, struiken e.d gaat maken. www.speedtree.com

    Als je dacht dat Vardenfell groot was dan zul je van deze game gaan opkijken..als je aandachtig de alle screens bekijkt kun je op sommige enorme berglandschappen opmerken. De drawdistance wordt duidelijk vergroot. Check die textures op dat landschap in het filmpje dat Tim heeft gepost OMFG. Enige wat me stoort is vermindering van 3000 naar 1000 NPC's. Dit wordt grotendeels goedgemaakt met de Radiant AI.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2005
  2. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar the F#ck is het dan van? die andere filmpjes heb je vast al gezien of niet?
    Verder kan ik geen filmpjes vinden. :mad:
     
  3. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    ja want is rond de 1300 npc's niet weinig? want als oblivion nog groter word dan morrowind vind ik dat wel wat weinig. maar dat zullen de giganten van beteshda wel iets dope's voor in de plaats doen
     
  4. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat dit toch wel een erg belangrijke 360 titel is en microsoft het niet leuk zal vinden als deze game geen launchtitel zal worden.
     
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter 1 NPC die zijn eigen leven leidt dan 3 NPC's die gewoon stil staan.
    BTW alle dialogen zijn gesproken, dus geen gebieden meer waar de NPC's behalve van uitzicht niets verschillen.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2005
  6. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is niet waar
    niet alle dialogen zijn gesproken
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    In het interview zegt ie als ik het me goed herinner dat alles gesproken is..60000 lijnen
     
  8. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zei die dat er méér werd gesproken, maar niet alles. lijkt me ook wat veel als je kijkt naar al die dialogen in Morrowind.
    hij zei wél dat mensen in steden met elkaar praatten en als je luisterde zou je meer een idee hebben wat er allemaal in de hand is in de wereld 'n stuf
    lijkt me best grappig dat je kan horen wat er aan de hand is ipv lezen.


    maar dat ALLES nagesproken is lijkt me écht veelste veel
    als ze dat is gelukt: 'Congrats Bethesda, respect!!!'
     
  9. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ze grafisch gepresteerd hebben is natuurlijk al echt geweldig maar als het geluid beter wordt en alles nagesproken wordt 1300 npcs kijk dat is het echte werk. Ik hoop dat er ook weer van die heerlijke rustgevende liedjes zijn op de soundtrack. Maar ff over filmpjes kan niemand andere filmpjes hierover vinden (van oblivion?)
     
  10. Xenion

    Xenion Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    zooo mooi gewoon :eek:

    hebbe hebbe hebbe :9
     
  12. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    jep met de sfeer komt het wel goed bij die spelletje
     
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hell Yeah! Die screens _O_. Door deze thread ben ik Morrowind eindelijk goed gaan spelen. Dit bevalt zo goed dat ik ongelovelijk veel zin heb in Oblivion!
     
  14. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Bethesa nog wat geld nodig heeft voor de ontwikkeling van hun game dan moeten ze de soundtrack van Morrowind op CD uitbrengen. Ze hebben iig al 1 koper :).
     
  15. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    die pokoe is legaal te downloaden van www.morrowind.com ;) bespaard je weer geld
     
  16. hein007

    hein007 The Master

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind

    Heb nu al weer zin in de nieuwe versie van The Elder Scrolls.

    Morrowind heeft ongeveer een half jaar van mijn leven beheerst.
    Missies uitzoeken. Een halve dag spenderen om een rondje langs het eiland heen te lopen.

    Uren op de morrowind-site van nederland scrollen, naar nieuwtjes en wetenswaardigheden van morrowind. Jammergenoeg bestaat morrowind.nl niet meer, dat was pas een echt goed forum waar alle diehards kwamen.

    Als de nieuwe versie uitkomt heb ik er waarschijnlijk minder tijd voor.
    Jammer, want morrowind heb ik zeker in het begin echt dagen (8 uur per dag gespeeld).

    Ik kijk er vooral naar uit om door grote bossen (dicht begroeiing) te wandelen (dat heb ik gemist in Morrowind).

    Wat hopen jullie, dat er wel of niet inzit in Oblivion?
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2005
  17. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    jep, ik vond die omgeving van seyda neen pelagiad, de bitter coast region heel mooi om rond te lopen, maar die molag amur region vond ik zo kaal. ik vond in morrowind vet dat je die hutjes van stammen in het wild tegen kwam, in oblivion met paard rijden lijkt me zo vet dat je lang moet sparen en dat je dan eindelijk zon vet paard kan kopen en in je eige stal kan zetten :eek:
     
  18. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je tenminste ook wat snel transport om de werld te verkennen en ergens snel te komen. Zonder zon siltstrider te hoeven gebruiken en dus niks van de wereld ziet. Of je moest van die jogspreuken gebruiken zodat je 10 sec wat snelller liep. Want die quick boots waren ook vreselijk irritant zag je gewoon totaal niks meer.
     
  19. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook sprake van verschillende continenten? Ik bedoel dus zeg maar dat er je veel verschillende soorten gebieden hebt zoals stukken met sneeuw en woestijn etc? Ik heb tot nu toe vaak dezelfde soort omgeving gezien. Maar ik moet wel zeggen dat het wel erg mooi was!
     
  20. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    ja of je moest de cuiras of savrior hide hebben scheelde aanzienlijk veel.:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina