1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Buffy the Vampire Slayer] Ik kom niet verder...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Samentha, 17 jan 2004.

  1. Samentha

    Samentha Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi,

    Ik ben nieuw op dit forum, dus ik weet niet of dit berichtje hier op hoort.

    Ik ben op dit moment her eerste deel van Buffy the Vampire Slayer aan het spelen maar ik kom al een hele tijd niet veder.

    Volgens mij heet het stuk waar is vast zit Dreamers' Realm.
    Als je dan een klein stukje in het spel bent dan moet je voor de tweede keer zo'n steen op halen als je verder wilt komen.
    Als je die tweede steen hebt breekt de hele grond open en die stukken zijn zo groot dat je er niet overheen kan springen (athans dat lukt mij niet! :'-( )

    De omgeving zweeft waar je op speelt en het lijkt op een soort droom.

    Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!!!

    Alvast bedankt.
    -xoxox- Samentha.
    }:]
     
  2. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    als het aan mij ligt moet je er gewoon over heen springen.
    neem dan een goede aanloop.
    ik heb het al een tijde nie gespeeld, kan me ook vergissen....:confused:
     
  3. gideon9

    gideon9 C.O.D.Y.

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet zo ver mogelijk springen, en als het goed is blijft de buff dan met haar handen aan de rand hangen, je moet wel naar de rechter kant gaan voor de laatste jump. Als het niet lukt moet je het maar even zeggen, dan ga ik het wel even weer proberen, om te kijken hoe het ook al weer ging.

    Succes,

    Gideon
     
  4. Samentha

    Samentha Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,

    bedankt!!!
    eindelijk ben ik hier verder gekomen.
    ik zat er al een behoorlijke tijd vast!

    alleen weten jullie toevallig ook hoe je dark buffy moet verslaan...???

    -xoxox- Samentha
     
  5. gideon9

    gideon9 C.O.D.Y.

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi,

    Dat ben ik al weer vergeten, maar volgens mij moet je juist geen wapens gebruiken, want daar doe je jezelf alleen maar pijn mee, dus gewoon als een gek op haar in blijven slaan & schoppen, en oppassen dat je niet naar beneden valt, dus blijf in het midden staan. Ik weet niet hoe ik het precies gedaan heb, maar opeens was ze dood.

    Buff ze...

    G.
     
  6. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Eerst moet je haar neerslaan en de bijl afpakken. Dan gewoon met haar vechten en wanneer ze blockt dan moet je throw moves doen. Wanneer haar levensmeter op 0 staat moet je haar van het platform afdonderen of haar onthoofden met de bijl.
     
  7. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het pas gespeelt en je moet gewoon haar helemaal verrot slaan, dan haar vastpakken, buffy doet dan vanzelf een kopstoot en dan is ze dood.
     
  8. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    trouwens, weet iemand wat het nut is van die talisman???
    ik heb het spel alang uitgespeelt maar weet nog steeds nie waar het voor was.:confused:
     
  9. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Die werd toch gebruikt om de geest van The Master uit Angel te halen?
     
  10. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    geloof het nie, ik kreeg hem geloof ik later, ik kreeg die talisman als het goed is bij die dreamer land ofzo....:confused::confused:
     
  11. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zelf kom ook niet verder. Bij een level, ik weet niet waar maar daar moet ik op een gegeven moment een platform langs waar de wind waait maar daar val ik af. Maar daarna dan kom je bij zo'n gat en daarna bij houten planken maar als ik erop ga staan dan breekt die in midden. Ik kan niet meer duidelijk zijn want ik heb helemaal geen tijd om het te spelen. Dus ik weet het level ook niet. Mijn excuses hier voor.
     
  12. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    is het een soort weggetje die planken.
    als dat zo is dan moet je rustig erover heen lopen, nie rennen.
    weet nie zeker waar je bent maar asl het klopt gewoon proberen.
     
  13. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja het is zo'n weggetje over planken
    Bedankt
     
  14. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    no problem.
    als je een buffy fan bent ofzo, misschien kan je dan is kijken op http://www.culttv.be/.
    is het een hele leuke forum.
    i'm just saying.:)
     
  15. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb me er aangemeld, maar het is een belgisch forum, praten ze er gewoon vlaams of nederlands. Ik zie dat het nederlands is maar ja.
    Het lijkt me wel een leuk forum ja. Bedankt.
     
  16. minnie

    minnie Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb een vraagje,.... de cheats doen het helemaal niet goed. er gaat togg wat van je health af ( buffy, eerste spel.) is er een cheat die het wel goed doet weet iemand dat.../??? im desperate....oh ja hoe versla je die vampier in angels mansion???? tried everything... thxxxx mien
     
  17. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    ga naar www.gamefaqs.com daar staan altijd de cheats die het doen (volgens ervaringen van mij en vrienden) Maar ik kijk meestal na een faq ofzo als ik ergens niet verder komt (bij morrowind wel eens gedaan) ik denk dat dat je wel verder kan helpen om verder te komen.
     
  18. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    de eerst beste stok of sche die je ziet ram je door zijn hart heen.
    verzwak hem eerst met elke combo die je hebt. Op het laatst pas de stok gebruiken. _0/
     
  19. Franklin01

    Franklin01 Xbox Gamer

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je een vampier of die slang? Want daarvoor moet je de ramen openen aan de zijkant van de zaal. Daar zitten knoppen. Dan zorgen dat hij in het licht komt.

    Wat die cheats betreft, als je keihard weggegooid wordt, en je komt op de grond neer gaat er wél health vanaf, dat is jammer maar dat is eenmaal zo.

    Unlock All Four Arenas Y, Y, White, Black, Black, Y, Y, Y, Y, Y, White, Black
    Slayer Power Y, Y, Y, Black, Black, Black, Y, White, Black, Black, White, Y
    Infinite Health Y, White, Black, Black, White, Y, Black, Black, Black, Y, Y, Y
    Play as Dark Buffy in Arena Mode Black, White, Y, Y, Black, Black, White, Black, Black, White, Black, Black, Black, White, White

    Doeidoei
     
  20. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    om het spel wat leuker te maken is er ook een soort multiplayer cheat.
    erg grappig voor een tijdje, je kan iedereen zijn die je wilt.
    moet je anders ff op www.cheatcc.com kijken.

    om die slang te verslaan moet je hem gewoon eerst even verzwakken met kicken enzo.
    en dan onder zo een raam rammen tot die zo op de grond gaat liggen.
    ga zo snel mogelijk naar de andere kant om op die knop te drukken en het raam te openen.
    thats it, wel 1 van de moeilijkste bazen.
     

Deel Deze Pagina