[PC] [N64 GoldenEye] Probleempje in de Train

Discussie in 'Games' gestart door NAC Breda fan, 1 aug 2005.

1. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Sinds vorige week ben ik weer begonnen met GoldenEye voor de N64 te spelen. Ik heb al direct te maken een probleem. Namelijk in de Train met 00 Agent.

In de laatste kamer, het kamertje waarin Ourumov Natalya gevangen houdt, zit het probleem. Als ik Ouromov dood heb geschoten gaat Natalya aan de slag op de computer (om missies te doen) en ik maak een vloertegel kapot zodat we kunnen ontsnappen. Bij het doen van de genoemde dingen zit je vast aan een tijdslimiet van 1 minuut, ga je daar overheen, dan ontploft de Train. Mij lukt het om op tijd weg te komen, maar Natalya niet, zij gaat bij elke poging dood. Het is een missie om samen met haar te ontsnappen. Nu is dus mijn vraag wat moet je doen om Natalya mee te laten ontsnappen uit de Train?

2. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Dan ben je iets te traag. Je moet die tegel eruit laseren inderdaad met je horloge en dan er snel uit. Zij heeft heel even nodig om eruit te komen geloof ik, maar de laatste keer dat ik dat speelde...

3. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Antwoord op www.gamer.nl niet goed genoeg voor je? Of wou je het cker weten :confused:

Deel Deze Pagina