Kan iemand me overtuigen om toch DOAU te kopen, ik heb DOA 3 al en toen ik DOAU een X had geleend had ik ut idee dat ik een ouwe game in een nieuw jasje speelde ik heb geen x box live dus heb um toen nie gekocht... maar ik wil een nieuw spel en begin nu toch te twijvelen of ik um nou wel of nie zal kopen.
Kheb DOA 3 en DOAU ook. Als je DOA 3 hebt hoef je eigenlijk geen DOAU tehebben. Ik vind het iig zonde van me 60 euro. Kheb ook geen live dus der is niet zoveel verschil met DOAU ten opzichtte van DOA3
Hijs nu gelukkig maar 39.99 en ik krijg nog is 10 % krting dus ik heb ut er wel voor over maar kwil wel eerst overtuigd zijn anders haal ik Star Wars episode 3 of batman begins ofzoow
Het is ook gewoon een ouwe game in een nieuw jasje, met de extra mogelijkheid om online te kunnen vechten Maar als je niet online kunt/wilt, en je hecht ook geen extra waarde aan de nog iets betere graphics ten opzichte van DOA3, en ook niet aan het feit dat er weer allerlei nieuwe en extra costumes zijn te unlocken (ook voor DOA3 als je ze allemaal hebt in DOAU), dan ist idd misschien beter om een andere game te kopen.
Het is gewoon DOA 2 in een nieuw grafisch jasje met een leuk extraatje in de vorm van DOA 1. Ik kocht het spel speciaal voor Xbox Live. Online is het echt vet, maar zonder Xbox Live hoef je het spel niet te kopen als je DOA 3 al hebt.
hier In de thread van dead or alive ultimate kun je je vraag stellen. Of hier in de helpthread zou je je vraag ook kunnen stellen> En tenslottevia de zoekfunctie had je daarachter kunnen komen. Zo kan deze gesloten worden. Want meerdere threads ver het zelfde onderwerp is niet nodig ( dit komt erg wannabe mod over maar dat is niet mijn bedoeling ik help gewoon een beetje) Trouwens ik denk dat je hem best wel zou kunnen kopen als je live hebt? Want er zijn niet veel andere beat em ups waarbij je live kunt
Als jij nou eens naar school gaat en daar leert lezen dan kom je der miss achter dat ik geen Live heb...
Dan kun je het alsnog in de threads van smarty_peanuts vragen. Ook zonder live. Maar ik denk dat je je antwoord inmiddels hebt. -Gesloten.