1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook pas mr. and mrs. Smith gezien. Coole film. Veel actie, en heel grappig.
     
  2. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Meent ge dat? Na het zien van de trailer dacht ik echt: |:-. En ook de recensies en de mensen op IMDB waren niet al te lovend.
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Je weet toch ondertussen dat ik een aparte smaak heb? :)
     
  4. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    zo weer door een paar films heen..

    Gister hebbik after the sunset gezien..

    [​IMG]
    (hijs een beetje groot sorry)

    maar die film viel me beetje af, weet niet waaorm maar het is gewoon niet zo'n sterke film, maar heeft wel een goed einde.

    Vanmidag hebben we "vet hard" gezien.

    [​IMG]

    Is opzich wel een coele film, een goede nederlandse film.. met een leuk verhaal, goede cast, wel een aanrader..

    zonet "der untergang" gezien. das echt de betere film van de 3

    [​IMG]

    zoals k al zei is dit een zeer goede film, het gaat over de laatste dagen van Hitler, hoe hij alles verliest, hoe hij achteruitgaat. Zeer indrukwekkend, en anders dan de andere oorlogs films zoals saving privater ryan, behind enemy lines ( miniserie ) Band of brothers enz enz.. dit is een film die niet draaid om de gevechten buiten maar de gevechten die hitler heeft met zijn oficieren e.d.
    Het is gewoon een goede film als je van het genre houd, en hijs zeer informatief want natuurlijk gebasseerd op waar gebeurd verhaal..

    Conclusie:

    after the sunset: Leuke film, leuk verhaal.. maar niet echt pakkend
    Vet hard: Gewoon een vette film van nederlandse bodem, hijs gewoon lauw..
    Der untergang: Goede film, die je gezien moet hebben, denk dat dit gewoon 1 van de betere oorlogs films is
     
  5. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je wansmaak bedoelt: ja. ;) :+
     
  6. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb gisteren twee dvd's gehuurd.
    Hitch (kent iedereen wel denk ek)
    had er echt meer van verwacht. De humor is bij vele momenten zoek of gewoon niet echt grappig!

    Closer
    film met jude law, julia roberts en natalie portman!
    echte bagger film. gaat over twee koppels en de ene doet het met de andere! het heeft niet veel gescheeld of ik had em afgezet. Geluk dat natalie portman een stripster is in de film :)
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  7. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is zeker een apparte film met een originele verhaal lijn. Je ziet namelijk de vier hoofdpersonages alleen wanneer ze een relatie beginnen en wanneer ze een relatie beeindigen. Wat er tussen in allemaal gebeurt krijg je niet te zien. De film steunt bijna geheel op de actreerprestaties van de personages en dat zit bij alle vier zeer goed.
    Het is niet een film dat de gemiddelde tiener zal behagen, maar om em meteen te bestempelen mat bagger, maarja ieder zijn ding natuurlijk.
    Achja Natalie Portman als stripper :9 Alleen daarom al moet iedereen deze film checken.
     
  8. Murlock

    Murlock Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Mr. & Mrs. Smith net gezien. Vond het een leuke film, er zaten wel wat grappige stukken tussen. Ook veel actie wat ik soms een beetje "matrix achtig" vond, zag er wel vet uit. Film is aan te raden !
     
  9. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Duh dat er Matrix acties inzitten, die hele film is éen grote Hollywood persiflage ;).
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb deze film zaterdag avond gezien.
    Erg vermakelijk. :)
     
  11. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezien, zoals velen hier:

    Mr. & Mrs. Smith - Leuke film, veel humor, toffe actie en vermakelijk verhaal. Hij was echt veel grappiger dan ik had verwacht.
    Vet Hard - Zoals de naam al zegt, gewoon Vet Hard, niets meer en niets minder. Typisch Hollandse film, echt super droog.
     
  12. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    HitchHikers Guide to the Galaxy gezien in de Voorpremiere in Amsterdam. Was wel grappige film. Vooral het stukje met de dolfijnen :+
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Daar moet ik ook nog heen.. De boeken zijn echt briljant, als de film maar iets in de buurt komt dan is ie wat mij betreft al geslaagd.

    Ben zelf pas geleden naar Charlie and the Chocolate Factory geweest.
    Wat mij betreft zeker een aanrader, johnny depp is gewoon weer helemaal op dreef, net als in pirates (en eigenlijk al zijn films) weer een heerlijk buitensporig typetje.
    En de film heeft ook weer dat typische Burton stijltje.
     
  14. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht -_- Closer is een hele goede film als je hem weet te apprecieren!

    Jeepers Creepers 2 Samen met een vriend gekeken, echt grappige film :) Ik had'm veel veel slechter verwacht, op z'n grote nadelen na.

    EDIT: Hitchhikersguide to the galaxy -> meteen het boek besteld na de film. De boeken zijn zeer waarschijnlijk veel beter, dat vind'k nu al zo, met maar een beetje. Maar het was een coole (slightly lame, but who cares) film.
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2005
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Hitchhikers guide to the galaxy had ik een paar weken geleden al gezien, echt geweldige film! die humor is zooo tof. Marvin is ook echt brilliant en natuurlijk die uberdroge deuren.

    !!!!!!!MAGRATHEA!!!!!
     
  16. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    die walvis is echt zo ******grppig ook
     
  17. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand van jullie die ene reclame gezien met krokodil in de hoofdrol ( klinkt belachelijk). Maar er schijnt een film te komen ( horror), is op reclame geweest. Ik heb zelf niet gezien. Als je gezien hebt, geef me de titel van film.
     
  18. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Crocodile 2 ofzo
    die was op tv pas :)
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Net Sin City gezien, wat een über film :cool: Vooral Mikey Rourke als Marv, lekker wreed die gast :cool: Zou em in de bios zien, maar draaide al niet meer, dus nu em op dvd gezien, super film, moet je absoluut gaan zien. M'n favoriete film van dit jaar iedergeval.
     
  20. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    War of the Worlds Overrated, te veel hype. maar... goede film. Op het einde verzwakt hij, maar ik vind het uiteindelijke einde niet slecht. Zelf cool :p Day after tomorrow heeft me vermaakt, maar ik vond het geen goede film. Deze heeft me vermaakt, en ik vond het een betere film als Day after Tomorrow.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina