"Overgang" Xbox -----> Xbox360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Zeroine 83, 2 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen :)

Hoe zit het eigenlijk met de overgang van alles wat je op je Xbox HD hebt staan naar de Xbox360 ? Simpel gezegd : kan ik straks al mijn save-games van Xboxtitels overzetten naar de Xbox360 HD, aangezien hij back-wards compatibel is en ik m'n oude Xboxtitels dalijk nog wel gewoon met save-games en alles wil spelen....zelfde geldt voor de soundtracks, moet ik die straks weer allemaal opnieuw rippen en op de Xbox360 HD zetten ?
    Of kun je straks gewoon met een kabeltje of net wat alles op je Xbox HD overzetten naar de HD van de Xbox360 ?

En tot slot Xbox Live....tis misschien een stomme vraag, maar blijft je huidige gamertag bestaan, of krijg je straks op de Xbox360 weer een nieuwe ? Iedereen die mij hierover meer kan vertellen plz reageer ! :D

2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    miss kun je die vraag beter hier stellen

maar een memory card doet wonderen

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry, ik ben nog vrij nieuw hier dus weet nog niet precies hoe alles werkt :mad:
    Kheb m'n vraag in elk geval verplaatst zoals je zei, het leek me idd ook een betere plek :9

Wat mij betreft kan dit dan ook gesloten worden, kweet niet of ik dat zelf kan, of ik deze topic kan verwijderen....anders moet een moderator dat maar even doen ofzo.

In elk geval bedankt voor de tip :)

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Geen probleem, zag dat je inmiddels de vraag al heb gesteld in de thread die urty aangaf.
    Deze kan dus dicht :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina