Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Xbox 360 commercial's at Walmart

    Ik las net een bericht je op het teambox forum: *)

    "I saw just a commercial for Xbox 360 and a couple of game's.
    The price is listed with 299,96$. Perfect Dark Zero and Project Gotham Racing 3 for 59,99$.

    The date for release is 11.04.05"

    Als dat klopt en de 360 komt begin november uit.... _O_
    Met een beetje geluk hebben wij m hier in NL dan voor ongeveer € 350,-

    Bron teambox
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog veel info over de xbox 360:

    In de laatste editie van het magazine EDGE is nieuwe informatie van het racespel Project Gotham Racing 3 vrijgegeven.
    Het is nu duidelijk dat er, net als in Gran Turismo, een Photo Mode zit in Project Gotham Racing 3. Men kan het spel pauzeren om vervolgens een camera te roteren zodat je vanaf het juiste perspectief een foto kunt nemen. De Photo Mode is echter niet online beschikbaar. Je kunt de foto die je hebt genomen daarna ook nog bewerken door er verschillende filters over heen te leggen.
    In het spel kun je tot drie kilometer ver kijken, dit word ook wel de draw distance genoemd.
    In het minispel Geometry Wars, dat een aangepaste modus is het van de modus Retro Evolved, kun je vrij door een stad rijden. Het is echter nog niet bekend welke stad dat is.

    DemonWare heeft vandaag laten weten vanaf nu ondersteuning te kunnen geven aan ontwikkelaars en uitgevers van Xbox 360 spellen. DemonWare is een bedrijf wat ontwikkelaars gaat helpen bij het neerzetten van een stabiel online spel. Veel ontwikkelaars hebben veel talent in huis op het gebied van het maken van spellen maar laten het afweten wanneer het aankomt op het coderen van een netwerk code.
    De netwerk engine die DemonWare heeft ontwikkelt kan gemakkelijk worden opgenomen in spellen en heeft al ondersteuning voor populaire engines zoals de Havok en de Renderware engines. Met behulp van de DemonWare engine zal er online geen vetraging ontstaan wanneer moderne technieken zoals physics of voice-communication wordt gebruikt.



    Het gerucht gaat dat de Amerikaanse winkelketen Walmart bekend heeft gemaakt dat de Xbox 360 per 4 november voor 299,96 dollar bij hun in de winkel komt te liggen. Men kiest voor een prijs die eindigt op 96 dollarcent, om zo te kunnen zeggen dat Walmart de goedkoopste Xbox 360 te koop heeft staan. De adviesprijs zal dan waarschijnlijk 299,99 dollar worden. De prijs van een spel zoals Project Gotham Racing 3 en Perfect Dark Zero zullen 59,99 dollar worden.

    Microsoft heeft deze prijs niet bevestigd. Wel schijnen ze op een Spaans evenement te hebben gezegd de prijs van de Xbox 360 op de Duitse Games Convention bekend te maken. Maar ook dat is niet helemaal zeker. Aan de andere kant, waar rook is, is meestal ook vuur.
    ...
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Oud nieuws ;)
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja sorry, ik zag juist dat je het al gepost had, sorry.
     
  5. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Dont worry joh, ik heb er toch een knip oogje bijstaan ;)

    Ik ben allang blij dat we weer iets dichter bij een echte release datum zijn en dat de prijs dus redelijk binnen de perken blijft!

    Game on :9
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd, als hier de prijs 350 euro zou zijn, zou ik heeeel blij zijn, dat is een groot voordeel van de xbox 360 ten opzichte van de ps3, de prijs, en ik denk dat er wel veel mensen die twijfelen tussen beide consoles daarom voor de xbox 360 gaan.

    Game on ;)
     
  7. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    4 November valt op een vrijdag en is nog 95 dagen van ons verwijdert :9
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    dan wordt hij eerder 360 :p
     
  9. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mijn mening, maar ik ga me daar niet op pinnen hoe graag ik 'm ook wil.

    ZOVAAK meegemaakt dat het toch weer wordt uitgesteld... ze moeten nu allang in fabrik de 360's aan het maken zijn, maar ze zijn nog niet eens begonnen volgens mij omdat ze zelf niet weten wat ze er precies inwillen...
     
  10. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Effe wat nieuws

    Eerste beeld van Xbox 360 toetsenbord



    Half Life 3 en GTA naar Xbox 360? (Xb360)

     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Oud nieuws (toetsenbord staat een paar pagina's terug)

    ... en GTA + Half Life 3 is speculatief

    GTA komt zeker naar de xbox 360
    Half Life 3 (kan ook Half Life 2 zijn ... deze is namelijk uitgesteld voor de xbox naar februari ... dus ik verwacht dat dan deze ook op de xbox 360 gaat verschijnen)
     
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat de xbox 360 op 9 of 11 novemver gaat uitkomen dat is een heilige dag waaronder halo 2 uitgekomen is ik heb zo'n voorgevoel
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    4 november komt ie uit (launch datum xbox Amerika)
     
  14. FabianNL

    FabianNL Guest

    alvolgens de geruchten...
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb dat lopt .. 4 november is een logische datum omdat deze op een vrijdag valt ... en november is ook de maand van de kerst inkopen
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    News:
    Meer Xbox 360-spellen in ontwikkeling bij Square Enix
    De producer van de Xbox 360-versie van Final Fantasy XI, Hiromichi Tanaka, heeft enkele opvallende details vrijgegeven met betrekking tot Square Enix, Final Fantasy XI en de Xbox 360.

    Allereerst maakte Tanaka duidelijk dat men naast Final Fantasy XI ook nog een andere projecten in ontwikkeling heeft voor de Xbox 360. Tanaka voegde hieraan toe dat de ontwikkeling van deze projecten veel tijd vergt.

    Verder zei Tanaka dat Square Enix Final Fantasy XI op zoveel mogelijk systemen wil laten verschijnen. Het zal volgens Tanaka dan ook niet belangrijk zijn waar een MMO-spel op verschijnt. Wat wel handig zou zijn is de mogelijkheid om een toetsenbord aan te sluiten aan je spelcomputer. Final Fantasy XI zou eerst op de Xbox (1) verschijnen, door het 'gesloten systeem' van Xbox Live is dit echter niet mogelijk.

    Final Fantasy XI op de Xbox 360 is overigens grafisch beter als de PC-versie. Het is echter niet mogelijk om met elkaar te spreken in het spel. Microtransacties zijn ook niet van toepassing.

    Tanaka was zeer in trek voor de volgende generatie spelcomputers. Met de technologie van deze spelcomputers is het namelijk mogelijk om op verschillende platformen hetzelfde spel tegen elkaar te spelen, aldus Hiromichi Tanaka!
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry ik ben vrij nieuw hier, en heb gemerkt dat ik een vraag heb gesteld in een verkeerd forum, kweet ook niet of de vraag hier al beantwoord is want ik had ff zogauw niet de tijd om alles door te lezen van iedereen. Maar wat ik dus wou weten :

    Hoe zit het eigenlijk met de overgang van alles wat je op je Xbox HD hebt staan naar de Xbox360 ? Simpel gezegd : kan ik straks al mijn save-games van Xboxtitels overzetten naar de Xbox360 HD, aangezien hij back-wards compatibel is en ik m'n oude Xboxtitels dalijk nog wel gewoon met save-games en alles wil spelen....zelfde geldt voor de soundtracks, moet ik die straks weer allemaal opnieuw rippen en op de Xbox360 HD zetten ?
    Of kun je straks gewoon met een kabeltje of net wat alles op je Xbox HD overzetten naar de HD van de Xbox360 ?
     
  18. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat overzetten zal niet kunnen. Óók niet met een memory card. De meeste save games van tegenwoordig laten zich niet kopieren naar een memory card.

    Dus ik denk dat het gewoon een kwestie is van pech. Dat is nu ook als je je xbox ter reparatie zal aanbieden. Óók dan kun je geen kopie maken van je belangrijkste save-games.
     
  19. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou erg blij zijn met een prijs die tussen de 300 en 350 euro zou liggen..
    Beter zou het zijn om nog even te wachten, maar dat ga ik echt niet volhouden.

    Hoop wel dat PES4 of 5 te spelen is op de 360...
     
  20. MaD ISSERMIR

    MaD ISSERMIR MaD Agency

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie ook of je Xboxlive acound mee kan nemen naar de 360 :confused: ?

    want ik neem aan dat je gewoon je gametage op je memorykaart kan zetten en zo over dragen. }:]

    of moet je nog een live acound nemen? :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina