is halo de moeite waard ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door abruzzese, 1 aug 2005.

1. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    zoals ik al zei, leen m gewoon eens van iemand :)

2. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Regel eens een leeg huis (moet in de vakantie periode geen probleem zijn), 3 vrienden, 2 exemplaren van Halo, 2 Xboxen, 2 TV's, 4 controllers en een system link kabel. Ik kan je op een briefje geven dat je avond niet meer stuk kan.

Zelf heb ik Halo1 alleen maar gezien, maar ik zou niet meer zonder het dual wielden kunnen. Dat levert zulke leuke taktische keuzes op.

3. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    is gras groen?

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben zelf ook geen sci-fi fan. Vooral niet van shooters die erop zijn gebaseerd. Daarom was ik ook sceptisch over Halo toen ik mijn Xbox kocht. Maar toen ik hem speelde, was ik meteen verkocht. Het zit gewoon erg goed in elkaar:9

5. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind halo niet zo bijzonder als de meeste vinden, heb me er wel mee vermaakt hoor maar nu om te zeggen dat het fantastisch was? NEE! ik zou er nooit 60 euro voor gegeven hebben, maar omdat ie nu laag geprijsd is kan je erover nadenken

6. Andy01

Andy01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lang niet zo goed als de reviews zeggen, deel 1 was best spectaculair voor zijn tijd,
    maar alleen als je zin hebt in constante herhalingen van dezelfede situaties en speel velden.
    Deel 2 kan echt niet tippen aan Half life 2, Far Cry, Doom 3 en meer van dat soort.

Eigenlijk allebei zwaar overhyped.

7. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben een fanatieke FPS freak
    Maar halo vind ik echt helemaal niks..
    Wanneer je schiet heb je geen gevoel als of je ook iemand raakt.. je hebt geen gevoel van recoill op je wapens. De levels zien er allemaal het zelfde uit in Halo.. Ik heb soms wel meer dan 15 min op een lopen zoeken, omdat alle gangen er het zelfde uit zien.

enough said.

/edit en als je vraagt waarom ik een halo 2 plaatje heb als avantar :p
    Daar heb ik geen antwoord op :+

8. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    het is nu een koopie halo 1 tekopen, Top game voor weinig geld

9. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben toch aan het tweifelen tot ik moet wachten dat FarCry Instinct uitkomt , ook omdat ik pas ben begonnen met Doom III die ik deze week heb gekocht.
    Halo kan zeker een goede game zijn maar ik speel eerst de spellen uit die ik nog heb , teminste shooters dan .
    Dus speel ik eerst Doom III en dan zien we wel weer.

10. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon Halo 2 en Xbox Live kopen. Of sparen voor de Xbox 360

11. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen die Halo2 nu de hemel in praat heeft waarschijnlijk Xbox Live.
    Als je een echt een steengoede singleplayerspel wil die echt niet normaal vet is
    om te spelen met een vriend (de hele singleplayer is namelijk te spelen met 2 controlers) dan moet je gewoon voor Halo 1 gaan.

In mijn ogen is Halo echt het beste spel dat er is... het heeft gewoon dat magische de X-factor heeft het!
    Ik heb het zo super lang gespeeld en dan te bedenken dat het een release game is.

Zelf speel ik al games vanaf het dos-tijdperk en in mijn hele ervaring met games is Halo echt de beste die er is. En Halo2 komt er niet eens bij in de buurt omdat deze offline niets aan is.

Ik zou zeker niet twijfelen en Halo aanschaffen en daarbij eventueel ook Halo 2.

12. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Idd,
    als het om xbox live gaat dan zou ik voor halo 2 gaan
    maar als liever wil singleplayen dan raad ik halo 1 aan.
    Maar goed, je kunt later halo 2 aanschaffen.

13. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 1 is zeker een must-have, ik weet niet of je vrienden hebt met een xbox? Want dan kan je echt zoveel fun nog eens xtra hebben met systemlink. En als je 2 controllers hebt dan kan je altijd nog ff co-op spelen.

Voor mij is het zo een beetje beste game die er is, en zeker als je vrienden t ook hebben, ik heb vele uren plezier gehad met systemlink !!!

Dus gewoon kopen

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    koop ze allebei, Halo 2 is ook al te verkrijgen voor 40€. Zo heb je dus 1 en 2 voor de prijs van 1 spel ;)

maarja, aan Halo kun je geen miskoop doen. Ik had (sinds gisteren) het spel niet, maar had er al zeker 100+ uur aan gespeeld, alleen maar bij vrienden. Daarom vond ik het ook heel vreemd om het spel te kopen, omdat het voelde alsof ik hem al had :+

Laatst bewerkt: 1 aug 2005
  15. mars15

mars15 Guest

ik ga deze week toch halo 2 kopen voor 40 euro en dan me headset verkopen voor 10-15 dat scheelt weer

16. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, Ik zeg je Xbox Live is cker de moeite waard. Of anders gebruik je toch XBC. En ja de Single Player kan beter, maar de levels op aarde zijn hemels goed.

17. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    maar de sfeer in halo is poep, in doom 3 en resident evil 4 heb je telkens spanning en ben je op je hoede, bij halo is het ja leuk een elite neergeschoten, het enigste wat ik vet vond in halo 2 is dat je met elite en die hunters moest samenwerken

18. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    voor Halo maak ik een diepe buiging _O_
    natuurlijk is het een kwestie van smaak en zal er tegenwoordig genoeg materiaal op de markt zijn dat deze shooter overtreft, grafisch, qua story en door xbox live mogelijkheden... maar neemt niet weg dat de gameplay ongeevenaard is, ik vind Halo2 gewoon al een stuk minder fijn spelen, omdat de wapens niet zo lekker 'in je hand' liggen... wat mij betreft qua controls/besturing is Halo de beste game ever!

19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hmmm, sommige mensen hebben het altijd over "overhyped" als je het over Halo 2 hebt. Maar dat ligt helemaal aan hun eigen verwachtingen. Aangezien jij geen verwachtingen hebt, kan hij nooit tegenvallen. Deel 1 van Halo is goed, maar grafisch niet het beste spel natuurlijk. Het is een launchgame met een heel goed verhaal, en een goede gameplay.

Halo 2 is, hoe je het wendt of keert, beter. Betere graphics, uitgebreider qua gameplay, wapens, levels, gamemodes, je kunt Live op, etc. Het enige waar ze Halo 2 op afschrijven is het verhaal. Dat zou slechter zijn. Vind ik wel meevallen. Het is een goed verhaal [goed genoeg]. Sommige zeggen ook nog dat Halo 2 niet vernieuwend genoeg is. Maar het heeft geen nut daarover te beginnen. Jij hebt nog geen Halo, dus heb je daar ook niks mee te maken.

Één veelgenoemde tip: Lees reviews

De sfeer is niet "poep"...het is gewoon ontzettend anders. Je kunt de sfeer van Halo niet vergelijken met die van Doom en Resident Evil. Het zijn totaal andere games!! De kracht van de Halo-sfeer zit waarschijnlijk op plaatsen waar jij niks om geeft. Sfeer heeft ook met interesses te maken.

Laatst bewerkt: 2 aug 2005
  20. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    kan je wel gelijk in hebben ja, ik hou niet van zulke verhalen. ik hou wel van aliens maar dan moet het wel enger zijn en spannender

Deel Deze Pagina