Xbox Live

Discussie in 'Algemeen' gestart door Boesy92, 2 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boesy92

Boesy92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het was gewoon de vraag:
    Als je meestal alleen speelt op je xbox en je hebt een stuk of 5games voor live waaronder Halo (2) en Mechassault...
    is het dan de moeite om xbox live te nemen? :confused:
    en wat is er allemaal voor nodig behalve dan dat pack?
    en kost het je dan al direct 50€ of hoeveel het ook was per jaar(denk ik)
    _0/ _0/ _0/

2. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk is het leuk om Halo 2 online te spelen. Mechassault wordt echt niet meer online gespeeld. Behalve de pack heb je een CC + breedband internet nodig.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tuurlijk want met live speel je nooit alleen

4. Boesy92

Boesy92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok Chimpansee, maar hoeveel kost het dan? en word dat per maand of per jaar of hoe?

5. FabianNL

FabianNL Guest

voor 60 euro heb je een starterskit en heb je 1 jaar lang live, per jaar kost het dan ook weer 60 euro of je betaalt per maand en ben je 6 euro per maand kwijt, zo uit me hoofd...

6. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hangt er vanaf waar je de starterskit koopt. De adviesprijs is €60,- voor een jaarabbo, maar dat is veel te veel.

7. Boesy92

Boesy92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @nicos: Wat bedoel je met een CC?

@FabianNL: dat klopt niet wat je zeg: 6€ per maand dat is 72€ voor 1jaar en anders was het 60€...

@Iedereen: maar als je dan internet op je pc hebt, dan moet je NOG een extra verbinding nemen voor je Xbox dan?

8. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Credit Card,

het klopt wel wat hij zegt, je kan per maand betalen of per jaar. De totaal prijzen verschillen.

Nee dit is niet nodig.

9. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    CC= credit card

Ja, het is gewoon 60 euro per jaar, maar 6 euro per maand. Volgens mij was het inderdaad 6 euro per maand, als je per maand betaald, wat dus niet voordelig is.

Heb je een router?

Laatst bewerkt: 2 aug 2005
  10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    CC = Credit Card .. je hebt een credit card nodg om je te registreren (geen credit card = geen xbox live)

soms kan je een starter kit goedkoper kopen... maar meestal kan je hem alleen vinden voor de reguliere prijs van 60 euro

Nee je hebt geen extra verbinding nodig als je live neemt.. Je hebt wel breed band nodig... je kan kiezen hoe je gaat verbinden

direkt, via internet delen of via een router ... zie voor vragen de threads in xbox live en networking

11. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en als je alléén een modem hebt, dus slechts één aansluiting tot internet, moet je wel rekening houden dat bij sommige providers je niet een directe verbinding kan maken tussen Xbox en modem. Je kan het wel doen, maar soms werkt het niet. Dit moet je bij je provider na vragen, maar een router is de beste oplossing.

12. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Als je alleen met jezelf speelt heb je niet alleen geen live nodig, maar ook geen Xbox...

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zie verder alle de centrale index in live en networking voor overige vragen ... hier kan je ook de meeste antwoorden vinden :)

14. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, dat is zo Fucked up. Ik weet wel waarom je een CC nodig hebt, maar dat betalen kan toch ook op een andere manier?

En als ik een CC had, dan kon ik toch nog niet liven, want we hebben geen breedband. |:-

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zie voor de credit card discussie deze thread ... bij de nieuwe xbox heb je geen cc nodig (waarsschijnlijk) ... maar het is niet nodig om in deze thread een nieuwe uitgekauwde cc discussie te starten

16. Boesy92

Boesy92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok Thnx

17. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Kort samengevat voor je:

Voor die 60 euro heb je en jaar gratis live gamen, en je hebt een headset om te praten. Om je te registreren heb je en credit card nodig waarvan ze het geld machtigen, meestal hebben je ouders wel een creditcard. Om fatsoenlijk te kunnen spelen zonder vertraging (lag) heb je echt een breedband internetconnectie nodig. Wil je na een jaar je abonement verlengen kun je een maandelijkse betaling doen van 6 euro per maand, of je kunt in 1 keer betalen, dan kost het 60 euro. Dat is dus voordeliger. Verder is live heel erg leuk, vooral halo2 kun je veel lol aan beleven als je de singleplayer leuk vind, en er zijn veel nederlanders en veel verdere spelers online om tegen te spelen.

greetz wooly

18. Boesy92

Boesy92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok toch nog 1laatste vraagje: Maar ik heb dus een router voor mn 2de verbinding, ik heb telenet btw...
    maar ik moet dan voor 2verbindingen betalen?
    klinkt mss logisch maar toch ff informere

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als je je nu inschrijft krijg je tevens een gratis game dus je hebt een win-win situatie, maar je vragen zijn nu allemaal beantwoord :)

Nee je hoeft geen 2 verbindingen betalen (zie verder de router thread als je overige vragen hebt)

In belgie is ook de gratis game actie

20. Boesy92

Boesy92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok maar je weet zeker dat je GEEN 2 verbindingen hoeft te betalen, want mijn broer zegt dus van wel... en moet je die verbinding dan zelf leggen van router enz... naar xbox? of kan je iemand dat laten doen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina