De gebeden zijn gehoord: Xbox Live voor iedereen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 3 aug 2005.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mijn 9,999 post is een feit, maar eindelijk heeft Microsoft naar onze gebeden geluisterd

_O_

Het grote probleem lijkt opgelost nu Microsoft een oplossing heeft gevonden voor het credit card probleem in Europa. Microsoft introduceerd in Duitsland gewoon haar eigen kaart. Voor jongeren van af 14 jaar.

Deze kaart word een pre-paid branded kaart. Je kan alleen on-line betalingen met deze kaart doen op Xbox Live. Nu word het makkelijker voor ouders om Xbox Live voor de kids aan te schaffen.

De pre-paid card werkt net als een normale visa kaart. Deze is gekoppeld aan je bank rekening en je hoeft geen extra geld te betalen. Wel moet je als je debit staat 2% extra terug betalen.

Dit is een heugelijk nieuwtje voor de niet Xbox Livers. Voorlopig is deze kaart nog alleen in Duitsland beschikbaar, maar ik verwacht dat deze ook snel naar Nederland komt.

De duitse link

Lees voor Duitsland de rest van Europa :)

Laatst bewerkt: 3 aug 2005
  2. mars15

mars15 Guest

weet niet of dat zo goed is

vind boven 16 beter voor live

al die BreEzaHs die blij doen

3. ThoMasZ007

ThoMasZ007 Xboxworld Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongen dat slaat ook op poep ik ben zelf ook 14 en ik speel ook normaal en gedraag met niet als een kleuter

4. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    En wanneer kan ik de kaart bestellen, dit kan ik niet zo ff uit de tekst halen ....

5. Koffie mok

Koffie mok Guest

Oke? ik vind het maar nix...

6. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het super! (als het tenminste naar nederland komt) ik heb net forza motorsport gekocht, en dat wil ik graag op live! spelen... (net als HALO2, NFSU2, enz)

dus hier zal ik erg blij mee zijn, omdat er niemand in mijn omgeving is die een creditcard heeft :confused:

7. Koffie mok

Koffie mok Guest

Iedereen die ik ken heeft een Credit Card *)

8. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    fardo feli alvst met je 10000 post! :D wel in een mooie thread doen he!

bikkel thread ofz :+

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dit was natuurlijk al bekend op E3. Wel leuk om het kaartje zelf te zien. :)

10. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie het nut er alleen niet meer van. De xbox 360 ging, althans dat meen ik gelezen te hebben, werken met prepaid cards voor xbox live waardoor een credit card helemaal niet meer noodzakelijk is.

11. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, Maar ik heb jullie hier niks zien over posten. Dit is de eerste keer dat ik het lees over de Xbox Live CC. En natuurlijk dan rond om de xbox360 dat het dan ook niet meer hoeft!

12. ThoMasZ007

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het eigenlijk, word je account van nu automatisch overgezet ??

13. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    .. :confused:

Maarja, leuk voor de Live-lozen onder ons. :)

14. ThoMasZ007

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoelde als je een 360 hebt maar ik ben een beetje licht in de kop duss het gaat niet zo makkelijk meer

15. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens aan, das nog eens goed nieuws. Maar vanaf 14 jaar? Er zullen vast 14 jarigen die braaf kunnen gamen en er zullen vast gasten die ouders zijn die niet braaf gamen. Maar over het algemeen zullen jongere mensen eerder geneigd zijn tot schelden (hierbij denk ik terug aan m'n tijd dat ik Generals Zero Hour online speelde) of tot cheaten.

Nu komt er voor mij probleem 2: ouders overhalen om draadje tot aan mijn kamer te trekken. En ze overtuigen dat ik niet meer uren ga gamen dan dat ik nu doe.

16. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat vraag ik mij ook wel af...

Maar ik wacht denk ik gewoon tot de 360 en neem dan pas Xbox-Live... O-)

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja die word automatisch overgezet

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook een vraagje. Ik heb altijd xbox live willen hebben, maar ik had altijd zoiets van, ik wacht op de xbox 360. Maar nu komt die nieuwe kaart,...en nu komt mijn vraag, pak dat ik xbox live al neem op de gewone xbox(in september ofzo), en ik heb betaalt voor een jaar ofzo(het is toch betaling om het jaar he?) en ik koop in december of januari de xbox 360, gaat die betaling dan gewoon verder? Dan kan ik gewoon verder gamen zonder bij te betalen he?(normaal toch wel he)

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja die betaling gaat dan gewoon verder ... je account kan je omzetten naar de xbox 360 en je kan nog steeds op je oude xbox op live spelen

20. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Goed nieuws, kan ik eindelijk updates/content downloaden en online gamen op mijn Xbox:)

Deel Deze Pagina