Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De prijs is nog niet officieel bekend gemaakt (dit gebeurt op de Game convention Leipzig)

    Volgens Wal-Mart gaat de xbxo 360 $299,96 (maak er hier maar een euro teken van :{) en de games worden daar $59 (maak er hier maar 65 euro van)
     
  2. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een beetje nep als de xbox 360 meer dan €300,- gaat kosten. Dan zou je bijna zin krijgen om dat ding uit de VS te importeren. Ik vind 300 euro wel een mooie prijs, maar het moet zeker niet meer dan 350 euro kosten, want hoe dan ook vind ik dat de prijzen toch wel een beetje gelijk moeten zijn...
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb ik ben ook bijna geneigd om een xbox 360 te gaan importeren
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Laten we niet op de zaken vooruit lopen en wachten tot de prijzen echt bekend zijn. J. Allard had een tijdje geleden volgens mij iets door laten schemeren dat Europa ook aangenaam verrast zal zijn...

    Ik ga eens kijken of ik er nog iets over kan vinden *)
     
  5. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    wat je niet moet vergeten is dat alle prijzen in de VS exclusief BTW zijn.

    dus tel bij die 299 19% btw en dan nog wta import kosten 399€
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    300 dollar = 254,37 euro + 19% btw = +/- 300 euro er komen nog verzend kosten bij ... dus kom je rond de 350 euro ... de games kan he dan wel weer wat goedkoper kopen ... alleen zijn de spellen langer onderweg ... dus het is afwegen
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    klopt ook weer ja :'-(

    Maar goed, ik gok op iets van € 350,-
     
  8. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik gaat der niet eens meer over speculeren. Heb altijd rond de €300 gezegt en het begint der steeds meer op te lijken dat het dit ook word.

    Het begint der alleen ook steeds meer op te lijken dat ik hem niet kan kopen bij de launch :'-( (slecht jaar om te gaan studeren.)


    edit@ fardo: je heb dan wel keuze uit meer games ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2005
  9. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar vaak is de US release (games) eerder dan de EU release dus zul je er tussen in zitten, als je vaak pre-orderd :) Niet de allereerste, maar wel de een van de eerste van Europa.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb het hangt er even van af wat ik wil gaan doen ... als ik zeg maar in de editor scene blijf dan wil ik straks gewoon een europese xbox 360 ...Maar we zullen zien :)
     
  11. FabianNL

    FabianNL Guest

    waarom zou je importeren als ie dan even duur is of miss zelfs nog meer gaat kosten? je hebt toch een gelijk tijdige release... alleen sommige spellen komen idd eerder uit maarja, ach, heb echt geen probleem mee om daar nou net ff een paar weken langer op te wachten hoor
     
  12. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    het is maar net hoe graag je hem hebben wilt, en hoe je bankrekening er uit ziet...
     
  13. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    nvm
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2005
  14. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Ik weet niet of dit er al bijstaat:

     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb oud nieuws .. daar gaat de laatste discussie over :)
     
  16. Richardbarock

    Richardbarock Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou heel flauw zijn als ie precies 360 euro zou worden. :D
     
  17. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Importeren kan misschien iets goedkoper zijn, maar je bent dan wel verplicht om altijd NTSC spellen te kopen. En om nou steeds spellen te importeren... :{ liever niet. Dan maar iets meer betalen.
     
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Import hoeft toch niet altijd goedkoper te zijn?
     
  19. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat als je de Xbox 360 imorteert + een paar spellen, dat je wel wat goedkoper uit bent. Toch zou ik het niet doen, om de reden die ik net noemde.
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom zou J.Allard alleen amerika de prijs rond 300 houden. Ik dacht dat er een fabriek ergens in oost-europa stond die xbox-en bouwt voor europa, die dat heel goedkoop doet. En in Europa zou hij ook wel rond de 300 zijn.

    In dit stuk staat dus dat de HL3 enige gebruikt maakt van XNA, of echt XNA is. En ik zou graag ook een bron willen als dan kan, dan heb ik het over 'die' slides. Want wie zegt dat Rockstar geen andere engine gaat gebruiken voor de nieuwe GTA?!
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina