1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Tja... Ik heb alle resident evil's en de gameplay van de eerdere delen vind ik juist beter. Moet wel zeggen dat RE remake op de cube idd niet fijn speelt. RE4 is een heel ander soort game geworden. Persoonlijk vind ik RE 2 de beste uit de serie, vooral voor die tijd.
     
  2. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    bah de remake vond ik veeels te eng
     
  3. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, maar vooral door de beperkte controls. Maar dat heeft wel zn charme. En Resi 5 wordt denk wel hetzelfde als Resi 4. Dat heeft zoveel positieve kritieken gehad, die gameplay gooien ze heus niet overboord.
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Het gaat terug dezelfde speelstijl als re4 worden,maar dan veel feller, dat is al gezegd geweest in een intervieuw.
    Ik vond ook re2 de beste uit de serie,zo'n topgame, niet normaal gewoon!!!:):)
     
  5. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    die moeten ze ook in een remake gooien,deel2:D
     
  6. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    nog feller dan deel 4? ik vond deel 4 al gigantisch fel, lekker veel genado's die je de koppen aan flarden kan knallen,
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :D Ja dat is waar , alleen, ik heb re4 nog maar even gespeeld gehad bij een kameraad, ik wacht op de ps2 versie. Mijn oudste broer heeft wel een gamecube, maarja, als ik dan re4 moet kopen voor op zijn console te spelen, dat is een beetje zot. Dus ik wacht gewoon op de ps2 versie, maar dat is zo fucking ferm he, re4. Tot nu toe vind ik re2 de beste, misschien kan 4 er iets aan veranderen, maar ik denk het niet. Re2 staat bij mij heeeeel goed geprijsd.:)
    En re5, gaat enorm fel worden, dat weet ik nu al. Dat gaat zo een geflipt, ziekelijk, vol actie spel worden, dat je het licht rondom u wel aan moet laten of er zit iets bruins in je broek :9 :9 :D :D
     
  8. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    ja vooral het beeld dat die nieuwe consoles gaan produceren ;) ik heb een gamecube weldegelijk gekocht voor de resident evil series :p deel 2 vond ik idd vet, toen was ik 10 jaar ofzo toen vond ik het gruwelijk eng spel, maar deel 4 doet het um door het geluid van de wapens, het shop systeem enzo, ben benieuwd of de graphics van resident evil 4 op de ps2 niet gaan tegenvallen maarja, de ps2 bezitters hebben geluk dat ie ook daar ook op komt.
     
  9. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    De PS2 versie van RE4 zal niet geweldig zijn, omdat je de Gamecube versie heb gezien. Ik zou het niet super vinden, ik ga liever voor de Gamecube versie.

    Ik kijk heel erg uit naar deeltje 5, zombies!!
    Ze zouden de death metal band Putrefied moeten vragen om muziek voor ze te maken, want zij maken death metal waarbij je aan zombies moet denken.
    Ze hebben een zombiesfeer, echt gaaf.
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Mischien hebben jullie dit stukje ook al gelezen.

    Oftewel de omgeving in RE5 zullen naar alle waarschijnlijkheid 'interactief' zijn, dit houd in dat je dus van alles met/in de omgeving kan gaan doen, dus zit het niet meer vast in de grond zoals alle andere delen. Meer informatie word hopelijk op de Tokyo Games Show vrijgegeven. Hoop stiekem ook op wel wat screens en filmpjes.
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Coole boel, re5 wordt zo vet!
     
  12. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoop wel dat ze naast de "nieuwe stijl" nog een RE "oude stijl" gaan maken zoals de vorige delen. Natuurlijk wel beter dan Outbreak, die was niet al te best, maar het zal er helaas wel niet inzitten.
     
  13. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik denk niet dat ze jaren gaan werken aan een spel met achterhaalde gameplay. Misschien ooit nog op de PSP, maar denk niet meer op een console
     
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ziet er wel ok uit, al ben ik niet over elke screen te spreken.
    Bij de eerste drie is bijv. de helft zowat zwart en dat trekt mij totaal niet in games.
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    De meeste van die screens komen gewoon uit de oude trailer hoor :)
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog 2 shots!!!:
    (Kijk die shaduw!!!en die lichtinval... _O_ ,"hey, draai je om kerel!!!" :p )
    [​IMG]

    Wat een graphics!!! zie die spier op die arm en die omgeving _O_ :
    [​IMG]
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    ghehe dankjewel Boss voor het posten, alleen jammer dat het niet echt nieuwe screens zijn mischien geen eens ingame. Deze komen namelijk ook nog steeds uit de trailer.
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn, dat is spijtig...maar dit weekend is er toch een nieuw filmpje _O_ (had ik gelezen...)
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Alleen jammer dat een hoop spellen vaak zo donker zijn.
    Dan is de helft van het beeld soms zwart en ja, dan kan je de rest makkelijk wat mooier maken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina