de time cristal pakken, en dan door de tijdpoort gaan. (die komt in de zelfde hal als waar je tony neerknalt)
Op normal is ie er zeker wel. gewoon die gast knallen en door de portal. Verder zou ik het ook niet weten.
ik ben er al achter, ik had die barrels nog niet allemaal leeggeknald en dus niet alle objectives gehaald. Als straf komen er dan blijkbaar van die aliens achter je aan
Die aliens komen ook als je alles gedaan hebt hoor. Let maar op in het volgende level. Altijd als er een portal open is komen ze denk ik om te voorkomen dat je het level haalt zeg maar.
ik zit nu in dat level waar je 4 bommen moet defusen ( ik geloof 1973 ofzo). Maar ik kan de 4e bom niet vinden . Weet iemand waar die staat?
Dat eerste level is al meteen kut, Je kan niet eens saven en er is maar 1 check point of mis ik iets??? Verder vind ik het echt een DOPE spel.
Dat Tokyo level is super makkelijk, als je weet hoe het moet... (zoals bij alles). Er is namelijk een trucje... als je begint moet je gelijk naar links draaien, je kijkt nu naar de metro baan... als de metro voorbij is moet je je gewoon laten vallen... hierdoor heb je een heel groot deel van het veld afgesneden... vervolgens loop je een stukje naar links waardoor je bij een trap komt. Wacht bij deze trap tot dat degene die je moet volgen bij je is waarna je haar gewoon verder kan volgen... Nog een tip... schiet de machine geweren al kapot voor dat je geactiveerd worden. Eén van de bommen kun je vinden in die lange gang met al die containers... op een bepaalt moment zie je aan je rechterhandeen metalendeur... hier kun je de stoom uitzetten voor de kamer die iets later in de gang aan de linkerkant zit. In deze kamer moet je gebruik maken van de robot arm om de bom onschadelijk te maken.
Maar als je gewoon achter haar aanloopt kan je onderweg (na de eerste camera rechts) nog even een verzameling pistolen en sniper rifles uit een etalage plunderen... wel zo makkelijk
Waarom ligt iedereen te zeiken over die checkpoints ? Ik kan me niet herinneren dat er checkpoints in GoldenEye of Perfect Dark zaten, jij wel ?? En daar heb ik niemand over horen zeiken, maar nu iedereen HALO heeft gespeeld zijn ze een beetje lui geworden. Ze hadden geen checkpoint moeten maken in TS2 was ie nog beter geweest
Spelen jullie neo tokyo op easy ofzo? Ik probeer hem al een tijdje op hard, maar zodra ik door een camera gespot wordt gaat het alarm en komt dat mokkel weer achter me aan. Iemand mischien tips hoe ik dit kan vermijden?? BVD
Niet voor een camera gaan staan. FF serieus, als je gewoon op je radar dingest kijkt naar die cameras en niet achter haar aan loopt maar meteen op dat perron linksaf slaat en naar de ingang van die schuilplaats loopt gaat het best. Moet je wel daar onder op straat ff kijken welke kant ze oploopt (Dat straatje links gaat ze in).