he ik heb een vraag want wie weet of er nog goeie spellen op de xbox komen want the gateway komt ook al op ps2 en gta2 alleen treu crime dan maar dat blijkt egt te zuigen. en wie weet iets over een actie voor de ps2 rond sinterklaas en wie weet iets over die actie met halo op xbox 6 december?? weet niet welke console ik moet kopen
tegen die tijd heb je toch dat sega pack? xbox met 2 spelen of kwam die later? oh nee 1 november al http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=1835
Ga voor de gein eens naar de winkel, zeg dat je een van de 2 systemen wil aanschaffen en laat op beiden het zelfde spel zetten (bijv Collin3 of fifa 200... let daarna eens goed op de kwaliteit van de beelden die je ziet, de details, het gevoel van de controllers en vraag daarna of ze de Xbox voor je willen inpakken zodat je hem meteen kan meenemen! Suc6
Ik snap echt niet dat mensen nog de ps2 willen kopen (en het echt nog doen). De ps2 heeft als voordeel alleen maar een zooi meer spellen en dat gaat ook wel veranderen. En er komen net zo goed topspellen op de xbox en op de ps2 uit, voor de rest is de xbox op alle punten beter en nog een stuk goedkoper ook.
Helemaal mee eens! eigenlijk zijn er (op het aanbod van bepaalde exclusieve games na dan..) helemaal geen redenen om een ps2 boven een Xbox te kiezen!
Als iedereen ZO zou denken, dan zouden de GameCube en de PS2 toch niet bestaan?? Dan zouden ze die niet meer verkopen toch, want 'niemand' koopt ze dan meer Haha, het heeft niet alleen met inhoud te maken..maar ook met design en smaak..en de games die er exclusief voor de Xbox en PS2 komen...
Zeker, maar voor veel mensen ook met wat iedereen om je heen al heeft en dat is in veel gevallen de PS2. Vandaar dat die ook nog steeds het meest verkoopt. Bovendien is Microsoft in veel ogen natuurlijk helemaal niet cool. Voor mij een idiote reden om geen Xbox te kopen maar voor veel ventjes van 16 zeker niet.
PS2 heeft wel al veel spellen (soms ook echte toppertjes) voor een redelijke prijs (rond de 35 euro of lager). Hoop dat ze dat ook ooit eens bij de Xbox gaan doen ]:-
De ps2 heeft maar een goed spel gta3 en dat is de enige reden om een ps2 te kopen (oke el een goede reden)gta3 maar toch. Ik zou voor de x box gaan
de PS2 heeft natuurlijk goede spellen maar de Xbox moet zeker niet onderdoen Xbox heeft in mijn ogen de mooiste toekomst in het vooruitzicht
Ik ben momenteel een vriend van me aan het ompraten Hij wil een PS2 kopen om de NAAM, dat is samen met het aantal spellen het grote voordeel van de PS2. Xbox kan meer, heeft meer (fysiek) en wordt meer dan de ps2!
Daar voor is er denk ik te weinig tijd, want in 2004-5 wordt de Xbox2 en de PS3 gelanceerd en dan zal de Xbox nog niet meer hebben verkocht dan PS2.
hij zegt fysiek dat betekend dus kwa kracht/onderdelen dus processor, harde schijf geluidskaart etc en die zijn duidelijk beter dan die van de PS2, en hij heeft het niet over verkoop aantallen
Met fysiek ben ik akkoord maar maar dat 'wordt meer dan de PS2' zal de Xbox niet meemaken, misschien Xbox2 meer dan PS3???
Als je nu nog een PS2 koopt ben je of een meeloper, of je hebt geen PC waar GTA 3/ GT3 op draait. ( GT3 afgeleid spel komt op PC namelijk ).