In de V.S. accepteren ze geen Xbox360 reserveringen meer

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door harry potter, 8 jul 2005.

  1. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Volgens mij is ie optioneel.. moet je wel bijbetalen dus;)
     
  2. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, maar áls de spellen duurder worden. Alles wijst er nu op dat ze dezelfde prijs gaan aanhouden. Maar je moet de feiten en suggesties apart houden...

    Edit: Het gaat nu wel heel erg offtopic.
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2005
  3. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    moah ik haal hem als de ps3 komt. Lekker prijsstunten :)
     
  4. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem zeker direct halen als hij rond de 300 euro komt te liggen. En ik ben vast aan het sparen om er een stuk of 4 spellen en nog wat extra's bij te kopen :D
     
  5. Mangofoot

    Mangofoot Still Teh ubernoob

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zal ook wel heftig gaan sparen alsk hem ooit wil kunnen kopen :p
    Hij is wel backwardscompatible dus ik speel natuurlijk eerst mijn gewone xbox erop (als dat kan) om de pure kracht van de xbox360 te voelen als het nooit meer hapert bij zelfs de druktste momenten zoals een drukke moment bij Ninja Gaiden waarbij je ingezoomt op ryu staat als ie met zn.. bladed stokjes? (lang niet gespeeld, dus ben et vergeten :) ) een ubercombo doet ^_^
    Of bij mistige plaatsen in vrijwel elk spel, dat zal zooo heerlijk soepel gaan verwacht ik! ^_^

    Maar dat is dus alsk genoeg geld heb om em te kopen.. -.-
     
  6. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    Maar ze kunnen ons niet naaien door ineens games uit te geven die je niet op de "oude" 360 kunt spelen.
     
  7. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies, ik denk dus dat die HD alleen is om op HD films te kijken als die er later pas in komt.
     
  8. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    hm, volgens mij komt alleen de HD-DVD er later in. Dat je dus ook HD-DVD's kunt kijken, dat kan met de allereerste xbox360's dus nog niet!
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2005
  9. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me niet, aangezien games ook op HD DVD formaat uit gaan komen, dus d eerste xbox 360's kunnen toekomstige games niet spelen?

    Ik denk dat er weldegelijk games gaan uitkomen op HD DVD. Developers hebben zelf aangegeven dat ze games op HD DVD willen zien voor de xbox 360. En aangezien Sony komt met Blue Ray, betekent het dat Sony games straks groter zijn (en mooier :p ).
     
  10. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn HD DVD's? :+
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik zie hier 3 onwaarheden staan.

    Vraag 1 )

    Waar hebben de developers aangegeven dat ze de games op HD DVD willen zien. Tevens heeft MS nog gezegd dat de games gewoon op de normale dvd geproduceerd gaan worden

    2 ) Sony games groter

    Wie zegt dat ze groter worden?

    3 ) (mooier)

    Als een spel heel groot is wilt dat nog niet zeggen dat het dan mooier is ...

    HD DVD = High Defenition DVD
     
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    High definition dvds
     
  13. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Sterker nog, developers geven aan dat ze niet willen ontwikkelen voor HD DVD, want het maakt de ontwikkelkosten onnodig hoog.
     
  14. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Als een DVDtje te klein is dan is het geen zonde als er 2 DVDtjes bij een spel zitten. Ik lig niet wakker van een keertje switchen van disk 1 naar disk 2.
     
  15. rodka

    rodka Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    ook niet bij san andreas als je bijvoorbeeld in een missie 4 keer naar het gebied van disk 1 of 2 moet?
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Daarvoor is de Hard Disc uitgevonden ... deze kan cache bestanden op slaan ... dus in principe is dan disc 1 niet nodig
     
  17. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik quote even een stukje:

    Dit las ik in de andere thread, geruchten en feiten.

    De reguliere DVD kan niet genoeg data bevatten, aldus de developers. Stel dat er bijvoorbeeld een enorme GTA wordt ontwikeld (ik noem maar wat) en hij is helemaal gemaakt voor Blue Ray.. dan heeft Microsoft wel een probleem. Het klinkt een beetje onwaarschijnlijk, maar wellicht is het ook de reden waarom bijvoorbeeld GTA VC of GTA III nooit op de GameCube uitkwamen, omdat de discs anders waren (1,5 GB).

    Wat ik nu aan trailers heb gezien zegt wel genoeg. Bovendien zou het jammer zijn als Sony een ander (beter) disc medium gaat gebruiken. Dan heeft Sony een apparaat dat superieur is aan de Xbox 360 (technisch), maar gelukkig niet qua online functies (al weet je maar nooit..).
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wie is de bron van die quote? Teamxbox, IGN en Gamespot hebben iets anders verteld ... tevens ging dat om een gerucht

    de huidige schijfen zijn namelijk groot genoeg

    De trailers van sony zijn Tech Demo's ... dit komt niet af van PS3 hardware ... dus leuk dat je het ziet ... maar in het echt kan het gaan tegen vallen
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2005
  19. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hmm gamed.nl is niet echt een betrouwbare bron :{ ... dan geloof ik meer in teamxbox ign en gamespot
     

Deel Deze Pagina