Xbox 2 VS Cell processor

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Wocker, 21 jan 2005.

  1. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    We zullen wel moeten afwachten totdat die cellchip werkelijk gebruikt gaat worden. Hij mag dan wel enorm krachtig zijn maar als het enorm lastig is om hem optimaal te gebruiken ben je nog nergens. Of de Cellchip een succes wordt? Ik zou het niet weten. Dat hangt met enorm veel dingen samen.

    -Gaan developers werkelijk tot het uiteinde of slaan ze de gemakkelijkere weg in vanwege het enorme programeer werk?
    -Wordt de Cellchip niet ontzettend duur?
    -Gaat de Cellchip nog voor andere doeleinden gebruikt worden of komt hij na de Ps3 in de prullenbak terecht?
    -Wat voor een contracten komen er tot stand en loopt het hele zooitje niet in de soep?

    Er zijn genoeg dingen om op te noemen. Je kunt er nu gewoon nog geen uitspraak over doen. Ook sony en de rest van de ontwikkelaars weten het niet. Misschien gaat het nu wel al helemaal de verkeerde kant op...
    Of de Cellchip revlutionair gaat worden kun je nog niet zeggen. Je herkent een revolutie pas als deze alweer voorbij is.
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Aha, jij wilt zeggen dat Killzone vette actie heeft: voertuigen om je heen vliegen, granten die ontploffen, gasten die om je oren heen vliegen, rocketlauncher die je dood maakt. Dat allemaal in killzone dat kan dat spel niet aan. Xboxlive is gewoon beter dan PS Online. Die headset van dat ding is al zo lomp en groot.
    XBL is gewoon beter, en geef me je gamertag kijken of je XBL hebt _0/
     
  3. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    He dat is zijn mening, dat hij de waarheid niet onder ogen wil zien is zijn probleem, hij weet heus wel dat het xbox live netwerk beter in elkaar zit, dat hij halo 2 niet leuk vind is zijn keuze. Laten we nu weer over de cell chip en over de xbox 2 gaan prate ;)
     
  4. henno

    henno Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    blaat
     
  5. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat kan je wel zo zeggen. maar de ps2 was ookal wat "eerder" uit.. nu is de 360 veel eerder uit. en zouden ze in de ps3 snel nog wat dingen kunnen stoppen...
    Dus je weet het niet zeker!
     
  6. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Lijkt me zeer onlogisch dat ze dat doen.. Hoe wil je dat nog doen?.. Alle plannen veranderen en de ps3'en gaan veranderen.. zeer onwaarschijnlijk..
     
  7. rodka

    rodka Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je hier eens kijken. ik denk (en hoop) niet dat het waar is wat die gast allemaal zegt.

    http://www.majorynos.com/
     
  8. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Volgens mij is t gewoon dikke BS... iedereen denkt het beter te weten dan anderen.. maar dit slaat volgens mij nergens op.. bovendien ziet het er uit als een fanboy site:)
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2005

Deel Deze Pagina