[PC] Gezocht in game geluiden:

Discussie in 'Games' gestart door NatureGoneWild, 5 aug 2005.

1. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Heb zelf een tijd gezocht op google.nl en wat vrienden gevraagd maar ben nu toch echt vastgelopen..

Ik zoek de in game geluiden van games zoals QuakeIII en Unreal, de kenners zullen de ''Godlike en Humilhation'' geluiden wel kennen. Deze heb ik nodig maar kan ze echt nergens vinden, dus als iemand een site weet waar je zulke geluiden kan downloaden, zou geweldig zijn..

2. 4pk

4pk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de games zelf heb, dan kan je ze waarschijnlijk wel op de cd vinden of in de map waar je et heb geinstaleerd denk ik.

3. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 5 aug 2005
  4. dcxboxfreak

dcxboxfreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek ook al maanden naar de ingame geluiden van project zero 1 of 2.
    Vooral die geluiden van de geesten... :cool: maar ja nooit gevonden :'-( en nu moet ik het spel uitspelen zodat ik de soundtest krijg en dan kan ik mss rechtstreeks via m'n TV naar m'n pc opnemen.

5. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Die van counterstrike heb ik al, die kreeg ik bij msn plus bij die geluiden crap.
    Maar die vette stemmen van unreal en quake enzo, die zijn echt geweldig(vooral quake)Maar als je die opneem krijg je gekrijs van andere erdoor, schoten, lopende mensen, background music ETC...
    Ik kreeg van Ruud een pm over DC++(direct connection plus plus), maar dat moet ik zo te zien nog goed leren..
    Maar het is daar wel op te vinden volgens Ruud:)

6. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die van counterstrike IS de stem van unreal ;)

7. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Had niet gelezen dat het een MOD was, dus dacht de echte CS geluiden, thnx err0r

8. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. SUpCORE

SUpCORE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor Quake III Arena hoef je die *.pk3 files alleen maar te openen met winrar of een ander programma dat met zip omkangaan... het is niet legaal om zomaar geluiden te gebruiken van games, maar denk dat ze daar niet moeilijk overgaan doen... heb al verschillende muziek tracks gehoord met samples uit games.

10. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    ah dat is handig, ff Annihaltion etc. geluiden via CoD laat schalmen :p

Deel Deze Pagina