Ik heb een Xbox gekocht omdat ik de beste en mooiste spellen wou spelen. En eigenlijk wil ik dan ook games spelen die anderen (PS2 & GC bezitters) niet hebben. Ik zelf heb tot nu toe alleen maar Xbox Only titels gekocht. Dit niet uit principe, maar omdat dat volgens mij de beste spellen zijn. Maar ik zie dat de Xbox overspoeld wordt met multiplatform games. Persoonlijk vind het jammer dat er zoveel multiplatform games komen die niet het maximale uit de Xbox halen. Natuurlijk zijn er enkele aardige bij, maar ik vroeg me af wat jullie ervan vinden: Zijn jullie blij dat je dezelfde games als PS2 & GC bezitters kan spelen? Of koop je ze maar bij een gebrek aan beter? Of maakt het je geen bal uit: Als je maar een game in je Xbox kan stoppen? Of heeft het volgens jou een meerwaarde voor de Xbox? Ik ben benieuwd naar jullie meningen....
Ik heb nog maar 3 spellen (zie sig.) en 22 daarvan zijn xbox only maar met time splitters 2 ben ik ook zeer tevreden. De multi platvorm spellen zijn wel altijd mooier op de xbox of iets uit gebreider wat het soms (denk ik) de mooite waard als je vriend een cube of ps2 heeft met datzelfde spel te kopen.
Re: Re: Multiplatform games discussie Okee sorry, ik had 'm eerst niet gezien. Maar de reden voor mij om deze topic te plaatsen is wat ik bijvoorbeeld over CMR3 lees. Dit spel is een overduidelijke port van de PS2, maar ik vind het raar om te horen: "Graphics zijn niet zo, maar de speelbaarheid is goed". Nu vroeg ik me af of iedereen zo dacht.... Dus ik denk dat het uiteindelijk meer om de kwantiteit dan de kwaliteit van de spellen gaat bij de veel gamers.