Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DEHO

    DEHO Dennie dus

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Das niet slecht voor 300 dollar (of 300 euro). Scheelt weer, want een aantal zaken moest je met de eerste Xbox los aanschaffen! Goed werk van Microsoft!

    Krijg je trouwens die laadkabels van je controller er ook bij? (misschien een stomme vraag, maar het hoort wel in het lijstje ;))
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    De prijs is toch nog niet bekend :{
     
  3. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Heeft de Xbox 360 draadloos internet of moet je daar nog weer iets voor kopen...
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb de kables krijg je er ook bij .

    De prijs is gelekt door Wal-Mart $299,96 ...De prijs word officieel tijdens de beurs van Leipzig bekend gemaakt 18 augustus
     
  5. Koffie mok

    Koffie mok Guest


    Dat is € 252,58 _O_
     
  6. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    In de VS geven ze alleen prijzen excl btw, bij ons komt er dus nog 19% bij op. Waardoor de prijs alsnog ongeveer €300 word.
     
  7. FabianNL

    FabianNL Guest

    word toch een zware tegenvaller voor iedereen als ie straks nou opeens 350 gaat kosten ;)

    maar mooi dat al de kabels en alles ook al bij de 360 zitten, wel zo netjes
     
  8. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel mooi dat je er nu wat meer accesoires bij krijgt. Zo is het wel leuk dat je nu een headset krijgt en een afstandsbediening. Die heb ik altijd gewild, omdat ik geen remote heb voor de Xbox, maar wel een gewone DVD speler (daar kun je ook MP3's en Video CD's op afspelen). Over formaten gesproken, de huidige Xbox kan geen Video-cd's afspelen. Tevens hoorde ik dat sommige xboxen bepaalde DVD's niet konden afspelen (DVD-R, +R). Het zou leuk zijn als de nieuwe Xbox met alles om kan gaan. Het zou wel jammer zijn, als over een jaartje ofzo al films uitkomen op HD DVD, terwijl de Xbox 360 misschien niet over zo'n speler zal beschikken. Al denk ik wel dat voorlopig alle films op DVD uitkomen, want voor films is dat meer dan zat.
     
  9. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 5 aug 2005
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ??? volgens mij zit dat er echt niet bij??? zie: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=7120
     
  11. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    andere bronnen zeggen dat dat der wel bij zit.
    zie fardo's post paar pags trug.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ehm die zit er wel bij volgens mij (bron teamxbox, gamespot en ign), omdat de remote nodig is voor ms plan ... entertaiment device :)
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat vind ik een zeer goed pakket als je dat erbij krijgt. Het zou helemaal cool zijn als je 1 game erbij kreeg!!
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    die krijg je er niet bij ... bij de launch van de xbox zaten er ook geen games bij (want die koop je toch)
     
  15. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ja, idd, het is marketing technisch gezien dom om bij de launch al paketten te leveren in combi met spellen enzo. ;)
     
  16. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het nu met die duurdere versie wat zit daar nou extra bij?
     
  17. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Dat komt later wel weer maar in het begin vast niet:).. (bijna) iedereen koopt er toch wel spellen bij
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Er komt geen duurdere versie in het begin (dat was een vals gerucht)
     
  19. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is wel chill, want mijn afstand bediening is toch kapot. En is uberhandig als je controller ff niet bij de hand is. En als er reclame is ff op de 'x' drukken potje schaken op arcade en dan weer tv kijken, dat allemaal met één controller...
     
  20. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    In het begin, maar later wel dan of is daar nog niks over bekend en wat zit er dan extra bij als het komt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina