Hallo iedereen, Ik heb in Paint Shop een afbeelding van 810x810 pixels. Helaas is de tekst onderaan wat onduidelijk. Om dit probleem op te lossen deed ik wat tekst weg en vergrootte gewoon de letters. Maar kan het ook anders zonder tekst te moeten schrappen? Alvast bedankt
En hoe kan ik extra tekst toevoegen in Paint Shop? En hoe kan ik die dan mooi laten opgaan in de achtergrond? Alvast bedankt
nee, moest je apart downloaden. Maar kun je met paint ook letters mooi laten opgaan in de achtergrond?
als je een beetje grote letters hebt met paint zijn ze vaak niet echt scherp nee, vooral als je ze nĂ¡ het typen nog eens gaat vergroten... Je zal waarschijnlijk een beter programma moeten gebruiken als Adobe Photoshop
Als ik jou was zou ik idd gewoon even een trial versie van Photoshop downloaden en kan je het volgende doen: ...daar kies je dan voor het lettertype 'terminal' en dan zet je de 'anti aliasing' op 'none' (oftewel die zet je uit) en dan heb je een scherp en goed leesbaar lettertype. En voor de rest moet je even een voorbeeldje laten zien wat je nu precies wil doen, net wat Drone al zei.