Ik hoor van alle kanten dat Fifa tegen valt, dit maakt me weer zeer twijfel achtig.. zal ik op de clubfootball games wachten of Fifa gewoon kopen http://www.codemasters.com/clubfootball/front.htm
Ik heb fifa nu en vind het een hele verbetering ten op zichte van 2002. de graphics zijn subliem, het commentaar is nooit hetzelfde en de gameplay is sterk verbeterd. kan alleen nog steeds niet goed scoren. ik zou het spel gewoon kopen als je van plan was een voetbalspel te kopen!!!!
Ik vraag me toch echt af wie dat dan zegt. Eurogamer.net (niet echt pro-Xbox) vergelijk PES2 en FIFA 2003 en gaf ze allebei een 9.0
Je moet maar es op het fifa2003.com forum kijken, de meesten zijn heel tevreden over fifa 2003 (op enkele uitzondering na, zoals altijd) en club football komt pas in de lente 2003 ! als jij nog zo lang wil/kan wachten .... *hoopt dat fifa vandaag eindelijk verkrijgbaar is in belgie !!!!!!!!!!*
Kheb Fifa 2003 net gezien op de PS2 t ziet er op de ps2 wel zwaar bagger/crappy uit , kijk Xbox is subliem dus graphics etc van Fifa 2003 zullen op de Xbox zeker de bomb zijn , alleen weet ik nu niet hoe het spel zelf is , wie heeft um al?!!!!!!!!
Ik heb FIFA 2003 net binnen voor de Xbox en het ziet er echt verschrikkelijk mooi uit. Gameplay is ook helemaal top dus ik vind em niet tegenvallen
DAn ga ik m zeker halen , heb m net bij frs achter een bout spel gezet (Dark Summit any1? stonden tog 2 rijen van dat spel ) Maar damn vet veel mense hebben Fifa al , want bij Dixons is ie nu al UITVERKOCHT alleen de prijs van Fifa valt tegen
Ik heb fifa net binnen gekregen van Gcshop.nl en ik moet zeggen deze game is beter op de xbox als op de pc (die versie heb ik ook). Ten eerste de AI lijkt veel slimmer te zijn op de xbox (op de pc had ik soms vage bugs bv. dat de comp een bal liet lopen terwijl hij vlak langs hem rolde maar bij de xbox wordt die meteen opgepakt) Ten 2de de graphics ik heb problemen met mijn geforce 2 en fifa 2003 bv. armen waarbij je recht door het mannetje kon kijken (ligt aan me geforce maar toch als je ziet hoe de grpahics kunnen zijn op de xbox) alleen een ding vond ik wat minder ik had het idee dat het op standaard snelheid de game wat traag reageerde op mij maar nadat ik hem op fast hebt gezet loopt het prima.
Ik heb hem ook net bij de FRS gehaald en oooooeei hier zal ik nog maanden zoet mee zijn, damn wat een koele game, echt blij met dit spel, mooie graphics, goeie gameplay alleen nog ff kijken welke knop wat is want dat is nu veranderd. WOEI
Hmm Arsenal-Birmingham, met 8 minuten halve speeltijd, sta na 20 minuten al 4-0.. Hmm hmm misschien iets moeilijker zetten
Ik heb hem vandaag ook gehaald en ik heb drie uur achter elkaar gespeeld! Ik vind het echt een topgame! Alleen weet ik niet hoe ik echt een superelekkere vrije trap moet nemen.