Geen bloed in Timesplitters 2?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Caphex, 30 okt 2002.

1. Caphex

Caphex 2nd Place 1st Loser.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vandaag net Timesplitters 2 binnen, heb het even gespeeld heb niet zoveel tijd enzow..

Maar er zit geen bloed in, nu hoeft dat niet erg te zijn, maar tis toch wel lastig dat je niet echt goed kan zien of je iemand nou schiet of niet.

Iemand anders ook deze ervaring?

2. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    je ziet et wel duidelijk als je iemand raakt, het sl8offer geeft namelijk duidelijk aan pijn te hebben. eneeuh volgens mij zie je nog een soort van sterretje achtig iets als je raakt. maar das allemaal te snel dus je ziet et meer onbewust, maar dat zorgt er wel voor dat je weet dat je geraakt heb :).

maareh geen bloed. s wel jmmr jah, word wel weerens tijd voor een beetje bloed in spellen.

3. Caphex

Caphex 2nd Place 1st Loser.

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt helemaal, maar van een verre afstand valt bloed toch wat meer op, jammer vind ik dat.

Voor de rest heeft het wel wat van Soldier Of fortune, alleen een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje minder GORE... :D

4. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niks tegen bloed, maar eerlijks gezegd mis ik het helemaal niet bij TS2, sterker nog, ik vind het niet eens passen bij de toch wel cartoony stijl van het spel. Om bloed een beetje realistisch te laten overkomen is volgens mij trouwens best veel nodig, ik bedoel, Turok overdrijft, maar die vlekken uit Goldeneye komen ook niet bepaald geloofwaardig over, bij Halo schiet je weer niet op mensen (nouja kan wel :)) Maar ik vind het niet bepaald realistich als je een ventje in z'n schouder schiet, en er een hele plas bloed op de grond verschijnt. SOF2 ontneemt met die gore alleen maar de essentie. Een beetje bloed is wel leuk, maar dan zoals in PD, en is het er niet, dan mis ik het ook niet, liever geen bloed, dan een hele muur vol om een raak schot :cool:

Deel Deze Pagina