1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

cheats fifa footbal2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door YoFruit, 5 mei 2005.

  1. Ananas

    Ananas XBW Vrucht

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    First touch gaat beter als je de thumbstick ook ingedrukt houdt, dan houdt de speler namelijk betere controle over de bal!
     
  2. YoFruit

    YoFruit Fifa 2005 fan!!!

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zegt ie toch Klik(zoiets)

    ff iets anders... om van muziek te wijzigen moet je de rechterjoystick indrukken, dan wisselt hij van muziek.
     
  3. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb ook een vraagje, als ik tegen iemand vant school speelt dan doet ie altijd voorzetten met X of twee keer hard op X duwen en dan kopt ie ze hard binnen met bv. shevchenko, maar als ik op B duw voor te koppen dan kopt hij zo in een lobkopbal over het goal, kvind het zeer bizar :confused: ik scoor wel soms met de kop maar dan gebruik ik A en dan is het zo zeer zacht naast de keeper beetje onrealistisch wel, weet iemand een systeem om hard in het doel te koppen? is dat met B mogelijk of moet je dan nog wijzen naar beneden met de linker thumbstick? of hoe werkt dat juist?
    dank bij voorbaat
     
  4. mo-star

    mo-star Predator

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    all je kopt zie je een metertje lopen .. als je B te lang ingedrukt houdt dan kop je over ja .. je moet ook richting de goel koppen he ( dat je et ff weet ;) )
     
  5. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kop genoeg op richting hoor tis gewoon altijd ver over dus ik zal es letten op dat metertje, alvast bedankt.
     
  6. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Tompy,

    Je kopt bijna altijd raak als je vrij staat met de spits waarmee je gaat scoren.
    Een manier is met off the ball control je spits naar je toe te laten lopen middels een zacht tikje naar boven of naar benden (afhankelijk war je staat).
    (dit doe je als je bij de zijlijn, op dehoogte van de 11 meter stip)

    Je spits komt ook vaak vrij te staan wanneer je de back voorbij bent (in een systeem met 4 verdedigers) dan komt de centrale verdediger op je af en staat je andere spits alleen met rugdekking, van de andere centrale verdediger, deze kop je ook meestal raak.

    Mij persoonlijke voorkeur gaat voor de bovenste optie omdat deze simpel weg het makkelijkst en het meest effectief is. Je krijgt dan ook regelmatig een halve omhaal of een vliegende kopstoot. Meest spectaculair!.
    Even peilen en je heb het onder de knie.
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2005

Deel Deze Pagina