Ondanks Splinter cell als eerste in mijn xbox gaat is MGS2 toch ook geen slechte titel ik haal hem zeker ook, in het reclame filmpje heeft ie het XBOX ONLY stempel. het filmpje is echt de moeite waard om even naar te kijken. ftp://200.221.10.4/jogos/videos/xb_mgss.mpg ZAl toch ook weer een paar XBOXEN verkopen.
nee...mgs kan niet tippen aan splinter cell en zeker niet nu die skateboard dingen erin zitten vind ik toch wel een beetje nep
Dat zit er helemaal niet in !!! Dat is toch al lang bekend man. Dat zijn beelden van een skate-spel van Konami. Was een geintje van ze....
http://jpn01.konami.co.jp/movie/mgs2_sub/mgs2s_tgse.asf hier nog eentje er staat ps2 maar hij komt natuurlijk ook voor de xbox
Dat wist ik niet eens man dan kan die misschien wel een topper worden..... alleen als dat skateboarden er wel in zat had ik beter tony hawk kunnen kopen
ja midden november in de usa !!!!!! eind maart in europa volgens to the game weer een half jaar langer wachten dan amerika en die amerikanen klagen al als ze es paar dagen langer op een spel moeten wachten... (deathrow, fifa)
tis echt wel zwaar irritant jah. word tijd dat ze die releases is een beetje tegelijk gaan doen. vinden ze et gek dat ie wat minder verkoopt hier in europa (De x doos) al de vette spellen brengen ze maar niet uit. amateurs. (jah er is vast wel een reden voor, maar dat betekent nog niet dat et niet irritant is, right?)