Collin Mc.Rae Rally 3 sucks !

Discussie in 'Algemeen' gestart door ron, 28 okt 2002.

1. macksplack

macksplack Guest

helemaal mee eens toen ik al de filmpjes zag wist ik genoeg. Ze hebben teveel op de auto geconcentreerd(beweging, shademodel,effecten) maar das niet genoeg, een spel wordt beoordeeld over het geheel.

2. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Niemand heeft het hier ook over de inhoud van de game.
    En dat vindt ik nu echt vet tegenvallen (zeker als je het vergelijkt met een spel als DTM RACER)
    Weet iemand al of het mogelijk is om championship te rijden
    met een andere auto dan de ford ?
    Volgens mij namelijk niet en dat vindt ik dan echt een zware minpunt.

let op ....IMHO !

greetz

3. HAWKEYE

HAWKEYE Regular dude...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind CMR3 ontzettend goed.... Mensen die zeuren om de gfx... naja... jammer voor hen...

Mensen die spelen met de externe cam... sorry jongetjes.. het is geen arcade racer...

Incar view is awesome goed... Vooral het 5.1 geluid is ontzettend goed... hoorde iets links achter rammellen... etc... wie zegt dat geluid slecht is speelt schijnbaar op een lowbudget mono tv'tje of zo... Ik vind de realtime 5.1 soundeffecten tot nu toe het beste van op de XBOX...

Ok, het schademodel is niet altijd even realistisch... maar toch ontzettend goed...

Bij CMR3 (bij alle CMR's btw) gaat het om de rijder en de auto... feeling...

Denk jij dat Colin tijdens zijn ritje aan het rondtoeren is om van de omgeving te genieten? Denk het niet... concentreren... Ik rij vaker hard... maar dan heb je dus echt geen tijd om even van de omgeving te genieten, je moet opletten.. 1 fout en je auto ligt in de prak.. met een beetje pech jijzelf (en evt. bijrijder) ook... Bij hardrijden schijnt het dat je 120 beslissingen per minuut moet afwegen... Ik kan me dat wel indenken. Want na een tijdje ben je moe van het concentreren...

4. HAWKEYE

HAWKEYE Regular dude...

Leuk Bevonden:
    0
    Is DTM dan echt zo goed? Die wilde ik eigenlijk ook halen... maar koos toch voor CMR3... Rally lijkt me gewoon afwisselend t.o.v. circuit...

5. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik twijfel nog een beetje over dit spel ik heb de demo gespeeld die vond ik wel vet en de gfx vond ik ook niet slecht (speelde met binnen camera) dus ik w8 wel op de review want ik weet niet precies welke gamemodes er in zitten

6. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    - Championship: race met Colin (in 3 seizoenen) naar het kampioenschap
    - nog een waarvan ik de naam niet weet: gewoon racen met of zonder elkaar /splitscreen/of achter elkaar --> 1 tot 4 spelers dus
    extra's te unlocken en options...

dawaset

mzzl Munch and Abe

7. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ze allebei nu en ik kan je wel vertellen dat als collin mcrae een 9 punt zoveel krijgt, dan verdient DTM een tien (maar dat kan natuurlijk niet dus klopt het cijfer verhaal zowieso nooit)

DTM zit veeeel meer in als Collin. En dat is geen mening meer, maar een feit. Is het niet zo dat je bij collin altijd het zelfde begin filmpje ziet voor dat de race begint alleen in een andere omgeving? Konden ze nou niet ff regelen dat je achterop de joystick kan schakelen. Collin kan je alleen in de ford championship rijden. Afwisselend ?

Jammer, maar ik had gewoon te veel verwacht na al de berichten. En voor al die mensen die het wel wat vinden. Gewoon top voor jullie. smaken verschillen, maar je mag ook wel eens het negatieve zien in een spel. Je betaalt er zat voor.

Ik ben trouwens zeer benieuwd naar de revieuw van wouteR.

Laatst bewerkt: 30 okt 2002
  8. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook ergens hier gelezen dat sommige mensen het geluid ook niet zo best vonden ofzo. Nou daar ben ik het echt niet mee eens, het klinkt gewoon perfect op mijn dolby digital 5.1 set! Vooral de motor van de auto, en je hoort ook de wind steeds harder langs je auto suizen, naarmate je meer snelheid krijgt. :9

9. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, DTM op de PS2 dan toch zeker. Op de Xbox is ie er toch nog niet ?

10. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, was het maar waar dat die op de xbox was. Nog een jaartje wachten ofzo.

Maar schijnbaar wordt het dan toch dezelfde als op de ps2 die al een jaar eerder kwam (en dan zonder schakelen ofzo ]:- )

of ben ik nu te negatief?

11. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelul, ik heb ook dtm gespeeld en de graphics zijn nog slechter, sorry hoor maar dan heb je het opeens toch wel over duidelijk een generatie terug. Verder is de besturing in CMR3 echt veel beter.

De PS2 magazines vinden CMR3 ook beter dan DTM en met de xbox versie (die toch nog wel altijd iets beter is dan de ps2 versie) is die discussie nog verder de grond in geboord.

Laat je geen DTM aanpraten, of speel eerst een keer een demo van DTM, dan ben je zo overtuigd van de superioriteit van CMR3.

CMR3 is verder een goede game hoor, alleen de graphics van RSC zijn gewoon veel beter, maar RSC is een arcade game terwijl CMR meer een simulation is.

12. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had het hier dan ook over de inhoud van een spel. Met andere
    woorden: de houdbaarheidsdatum. Het grafische gedeelte is toch
    niet alles bepalend? Ik heb zeker niet gezegd dat
    iedereen naar de winkel moet gaan om DTM te kopen. Dat moet
    iedereen voor zich zelf weten welk spel hij koopt. Dat boeit me
    nie echt. Veel plezier met rallyen in je ford . Ik ga wel lekker scheuren op zandvoort ofzo met (42 verschillende dan maar
    " een generatie terug "bolides)

smaken verschillen. En dat is maar goed ook. :) :)
    mzzls

13. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0

hallo tis een computerspelltje, colin let der ook niet op hoe mooi zen auto nu weer beschadigd is, ik vin dat de omgevingen een belangrijk deel van het spel is, dan maar een IETS minder mooie auto

14. HAWKEYE

HAWKEYE Regular dude...

Leuk Bevonden:
    0
    Ok een spelletje... maar wel meer sim dan arcade... je moet je processor tijd toch indelen... AI, Schademodel, controle, etc... Je kunt niet alles op 1 punt gooien...

Ik vind CMR3 goed, alleen de multiplayer optie van me vies tegen. Als je tegen elkaar speelt zie je elkaar niet... domper..

15. Creative

Creative 100% xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ok alle noobs NU EVEN LUISTEREN. NIET alles draait om de graphics! Stel je voor. een prachtige game met een gameplay van niks!! ik heb liever een tegenvallende graphics game met een toppie gameplay. enne, heb je wel is gelet op de wagen. die is zwaar gedetailleerd met stof enzo en de damage is SUPER realistisch...

voorbeeld, je rijd met een auto tegen de boom, en je deur knalt open, dan effe bijsturen en deur gaat weer dicht, maar nu knalde ik weer tegen de boom en deur knalt open, maar nu zat er een brute deuk in de deur, zodat deze NOOIT meer dichtging..... gewoon te bruut.

Je hebt gelijk dat de omgeving niet super oogt, maar het is zeker niet lelijk en de gameplay is gewelding, SUPER realistisch rijden door bossen, asfalt, woestijnen.

Gewoon een SUPER VETTE game , zeker voor de rally fans, en ik moet zeggen, na deze game ben ik behoorlijk geinteresseerd geraakt in rally.

dus alle noobs die zeggen dat ie "lelijk"is en daarom lomp is, zal dit stukje tekst je kont even wipen!

16. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt volkomen gelijk, maar ik heb liever 'en' 'en'. Naast vette gameplay ook vette graphics en geen ps2 maar xbox kwaliteit.

17. Tha_OFFiCial

Tha_OFFiCial This My Game

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen of deze game beter is dan cmr2 op de pc als ie even goed is qua gameplay en wat beter qua graphics dan ga ik m wel kopen }:] :9

18. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    haha, je hebt em nog niet eens en er staat wel boven je avatar: "this is my game"
    Maar ik heb RSC net gewonnen, en ik vind het een cool spelletje dus ik denk dat ik CMR voorlopig nog maar even niet koop

19. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, kope die hap !!!

Deel Deze Pagina