Weten jullie mischien of de nieuwe soort controller er is namelijk de S.........want ik heb ze nog nergens te koop zien staan weten jullie meer? Alvast bedankt
Xboxworld.nl heeft deze controller al gereviewd en dat kan je hier lezen. Deze controller komt volgens de planning op 1 november in de winkels. Maar op verschillende online-sites kan je hem al kopen. Misschien moet ff de zoekfunctie van dit forum uitvinden.. Die zit rechtsboven in je scherm.
Bij dvdcrave.com is ie al te bestellen, heb hem daar zaterdag besteld en zou hem eind deze week, begin volgende week moeten hebben
Komt toch 1 november officieel? Kga dr denk ik wel meteen 1 halen, als ze echt zo lekker zijn. (ik vind ze alleen iets minder mooi, maar ja...)
Vobis Helmond & Eindhoven heeft ze allang staan. ik heb er zelf uiteraard ook een hij is heel erg fijn, ik speel alleen nog maar daarmee en vind het zonde dat mijne andere 3 gewone geen S zijn, maja.
Heb er zelf van de week mee gespeeld. (gister dan) moet zeggen is een goede stevige controller .. button lay-out is ook beter.. Alleen de maat maakt voor mij niet echt veel uit.. Heb nogal grote klauwen..
Ik heb er vorige week eentje in de VS gekocht voor 29 dollar. Hij is wel grappig maar ik vind de grotere toch lekkerder spelen. Ik heb hem ook eigenlijk meer voor mijn vriendin gekocht. Achteraf vind ik het toch geen slimme move van M$ om die kleinere als standaar controller te gebruiken.
Ik vind het wel slim. Los van de vraag welke controller beter is. Al die Xbox haters zeiken altijd over die lompe controller dit en dat. Dat kan nu niet meer...
De S controller sux imho... Speciaal voor mijn g/f gehaald... en ze vind hem 2 x niets... te klein zegt ze... ze heeft kleine handjes Ze zit bij sommige spellen in de knoop met de analoge en digital control... naja... knudde dus... te kort opéén... Snel 2 grote halen zodat ik er 4 heb... wilde nl. 2 kleine en 2 grote halen...
en dat terwijl je vriendin kleintjes gewend is? vreemd hehe sorry dude kon het niet laten.. schot voor open doel weet je wel..
Kheb em al in mijn handen gehad; lkkr controllertje, voelt goed aan Bij Discovery issie sinds vrijdag al te koop: 39,99 mzzl Munch and Abe
Ik hen 'm net gekocht bij E-plaza. Hij is daar al sinds vorige week te koop zei de verkoper.... Was wel grappig trouwens: kwam een vrouw naar binnen die opmerkte dat het reclamebord van Resident Evil die buiten stond er heel eng uit zag en precies op ooghoogte van de kindertjes was Waar maken mensen zich toch niet druk om he? Ik zat potverdorie laatst 6 uur journaal te kijken, zie ik gewoon beelden van al die vergaste Tsjeteense lijken in die theaterzaal.... Om 6 uur! Alsof er dan geen kindjes kijken Maar ja, verder met de controller S: Hij speelt errug lekker moet ik zeggen, wel even wennen, maar wel lekker....
Mjah, ik koop er iig wel 1.... Ik wilde hem al bestellen bij DVDCrave.com, maar wij hebben alleeen American Express creditcards. Dan houd het op.