Verschilende Instellingen voor verschilende Beeldschermen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door jojolo, 7 aug 2005.

1. jojolo

jojolo MX1000+MX3100=DeBest

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi
    Ik heb dus pas een nieuw draadloos toetsenbord en draadloze muis :) :)
    Dus ik dact nouw kan ik ook vanuit me luie stoel voor de TV internetten,Gamen
    en muziek luisteren .ect
    Ik heb al beeld uit me TV dus dat is het probleem niet.
    Alleen beeld op de TV is minder scherp als op me monitor.
    Daar is wel een oplossing voor en dat is de scherm resolutie te veranderren en de pictogrammen/letters op groot te zetten.
    Alleen als ik dat iederre keer moet wissellen is niet zo fijn moet telkens al mijn pictogramma weer inrichten en meer van dit soort dingen :'-( :'-(
    Dus nouw is mijn vraag of iemand een programma kent waarmee ik:
    2 desktops kan hebben met ieder anderre resolutie en anderre instellingen
    en waar ik dus makkelijk tussen kan schakelen als ik gewoon wil computeren via de monitor of via de TV
    _O_ Alvast bedankt _O_ weet zeker dat je antwoord krijgt op het heilige XBW forum ;)
    _0/ jojolo _0/

2. FabianNL

FabianNL Guest

je kan toch gewoon 2 acounts maken met windows XP en dan doe je alleen gewoon een ander achtergrond instellen en alle programma's zorg je dan gewoon dat die voor alle users beschikbaar zijn en alle documenten enz... enz... enz...
    of is dat heel vreemd gedacht?;)

3. jojolo

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dit heb ik geprobeerd het zou best fijn kunnen zijn maar ik heb geen zin om alles wat ik in heb gesteld weer daar te krijgen als iemand miss weet hoe ik dat kan kopieren naar een ander account dan zou je me heel erg kunnen helpen

Laatst bewerkt: 7 aug 2005
  4. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat er speciaal voor iemand die wil gamen (of whatever) op zijn tv en computer een programma is gemaakt... ik weet het natuurlijk neit cker maar kleine kans als je het mij vraagt...

5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien Dit doen en dan bij die andere account de beeldscherminstellingen veranderen enzo?

Laatst bewerkt: 7 aug 2005
  6. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik UltraMon als ik meerdere monitoren gebruik. Even googlen succes :)

7. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik neem aan dat je em op je tv-out hebt staan? Dan kun je gewoon bij je videokaartinstellingen hoe hij op het 2e beeldscherm weergegeven moet worden.

8. jojolo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik al geprobeerd alleen dan zoomt ie in en woord het beeld niet anders ingesteld,en ga nu dat programma zoeken

Deel Deze Pagina