als je alle arena s wil in le unlock menu dan speel je het 1x uit op die camera achter het ventje view en 1x op sports view dan ga je unlock credits halen en kan je ze unloccken als je geld genoeg heb
Lees je het boekje niet ? Conquest mode : Easy: 100Ucr Medium: 400Ucr Hard: 600Ucr Extreme: 1000Ucr Single Match : Easy: 50Ucr Medium: 200Ucr Hard: 400Ucr Extreme: 800Ucr Zo zit het Btw... Iets HEEEEL leuks, zet je strategie meestal op Offence zodat je team genoten gaan vechten (doe dit wel als je een redelijk sterke team heb!)en de andere team mee gaat doen, en jij dan vrije ruimte heb om te scoren Of... sla de andere Partij op 1 na K.O dan kan je de heletijd achterelkaar scoren . Of als je van HardCore Vechten Houdt FULL OFFENCE! en dan er op los rammen IS LOL!!!!! maar either way... DEATHROW THA BOMB!
je hebt gelijk, dat is cool, maar ff voor de mensen die het nog niet doorhebben, je kan het niet echt uitspelen, je kan alleen extra dingen unlocken.
yja als je de conquest met alle teams op extreme uitspeeld zonder ook maar 1 goal tegen te krijgen, dan vind ik wel dat je het hebt uitgespeeld.
nee hoor, gewoon per ongeluk de y ipv de t, ze zitten naast elkaar op het toetsenbord, daarom. Ik zou wel willen dat cs op deze comp zou draaien
maar als ik singele match doe krijg ik soms geen unlockpunten is dit omdat ik al te vaak met de Demons tegen Seacats ben geweest ofzo? ik moet nu alleen nog (maar??) 16 spelers en de extra's (art en extreme difficult)