het leek mij handig om een apparte toppic te maken waar iedereen zijn/haar eigen maps van timesplitters 2 zet zodat andere deze ok kunnen maken. zet dus hier je screenshots van je zelf gemaakte map of links naar sites met goeie blueprints. http://ts2.clan-ur.com/index.php?page=maps/map.php
kewl ik heb timesplitters ook bijna. heb hem besteld bij www.wegotgame.nl is dat eigelijk moeilijk om al die maps te maken
Ik heb ts2 ook, kan alleen maar moeilijk wennen aan de snelheid van het spel, vooral het aimen(hebben jullie hier geen last van???) Met goldenEye was ik zoveel beter al hiermee, baal ik van! Maar ff ontopic, kan ik deze levels ook namaken, of moet je dan eerst allerlei dingen unlocken? (weet niet of alles in de mapmakeer standaard er al bij zit...) En is het mogelijk bv de facility(heerlijk level ) online te spelen via xbxconnect? Neem aan dat je nomaal gesproken met een echte systemlink wel een gemaakt level met z;n allen kan spelen, hoop dat nu ook kan via xbxconnect. In dat geval wil ik wel eens een potje in de facility tege jullie... greetz!
nou ik vond het in t begin ook irritant hoor, de besturing dan, maar het went echt heel snel, wat ook vet is, is die statistics page in het optie menu, je verbaasd je echt hoeveel uur je al in dit spel hebt zitte en hoeveel hoofden je hebt dismembered enuh een potje facility lijkt mij echt relaxt!
je kan gewoon deze maps maken hoef je niks voor te unlocken heb vandaag nog the facility na gemaakt er cool.