[DOAX]Savegame transfer....HELP !

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 9 aug 2005.

1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [DOAX]Savegame transfer....HELP ! Mensen uit Den Bosch en omgeving lees dit a.u.b.

Hallo iedereen, graag even jullie aandacht voor het volgende :)

Ik heb hier een tijdje geleden een tread gepost over Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball, namelijk dat ik het maar niet voor elkaar kreeg om een Venus aan mijn favo DOA meisje Ayane te geven....ik heb een aantal methodes toegewezen gekregen van de symphatieke mensen hier, maar tot dusver dus nog steeds geen succes :mad: Er is zelfs een gast die op http://www.neotaku.com/doax en dan bij forums beweert dat ie de "gouden methode die bij niemand faalt" heeft gevonden om IEDERE hard swimsuit bij IEDER meisje geaccepteerd te krijgen.....nou die heb ik dus ookal geprobeerd, meerdere malen, en ik heb um echt tot op de LETTER gevolgd....maar ik krijg het NIET voor elkaar. Het is net alsof mijn Xbox gewoon weigert om de DOA meisjes, behalve Lisa dan, in een Venus te laten rondlopen.

Nu hoor ik jullie denken ; "Pfff waar maakt ie zich druk om, het gaat hier om een f*cking bikini, niet de Halo 2 kampioenschappen :9".....maar ik zal even uitleggen wat hier de grootste bron van frustratie is. Het gaat um niet alleen om die Venus die ik op andere meisjes (met name Ayane) wil krijgen, dat is natuurlijk wel het doel.....maar de WEG die naar het doel moet leiden WIL maar niet lukken.

En dit is een principe kwestie : ik mag mezelf toch wel een hardcore gamer noemen, want wie denkt dat ik alleen DOAX heb en me daar de hele dag mee bezig hou zit goed fout. Het gaat mij erom dat ik bij de 97 ANDERE spellen die ik heb, vrijwel nooit voor een probleem kom te staan, en dit zeg ik echt niet om arrogant over te willen komen ofzo. Goed het ene spel kost mij iets meer moeite om uit te spelen, of om van alles bij te unlocken, dan het andere spel.....maar als het echt MOET en als ik echt WIL, vormen maar weinig problemen in spellen een echt probleem voor me. Methodes die ik volg, procedures hoe lang ze ook zijn, het maakt niet uit, ik neem er de tijd voor....en ik slaag. Maar dus NIET bij DOAX, want wat ik ook probeer (kheb nu meer als 60 uur op de klok van DOAX staan, waarvan de laatste 20 a 25 zijn besteedt aan de Venus aan Ayane proberen te geven), NIKS helpt. :mad:

Nu is mijn laatste vraag, of er gamers zijn hier die bereidt zijn mij te helpen....maar dan met een meer directere aanpak. :) Ik vraag je dus niet om nog een (andere) methode om de Venus aan Ayane of welk DOA meisje dan ook te geven, maar om mij van jouw succes te laten "meegenieten". Ik zal hieronder ff uitleggen wat ik precies van plan ben....

Ik woon dus in 's-Hertogenbosch (beter bekend als Den Bosch voor sommigen), maar ken helaas niemand uit mijn directe vriendenkring die dit spel ook heeft, en die mij dus aan een savegame kan helpen waar Ayane en eventueel andere meisjes de Venus al HEBBEN.
    Mijn vraag is dus, heel specifiek : Zijn er mensen hier, uit Den Bosch of nabije omgeving (of kennen jullie hier mensen uit Den Bosch of omgeving), die dus weleens in Den Bosch komen....die DOAX hebben en die het WEL gelukt zijn om MINIMAAL Ayane, en het liefst natuurlijk ook andere meisjes (Kasumi en Hitomi met name) in een Venus te krijgen ? Zou er een mogelijkheid kunnen zijn dat ik die savegame van hun kopier naar mijn Xbox ? Ik weet het, dit is de laagste weg die je als hardcore gamer kunt nemen, een ander vragen om een savegame van hem te mogen kopieren omdat iets je zelf niet lukt....maar ik weet het gewoon echt niet meer. Noem het zielig, noem het stom wat je wilt....maar daar heb ik niks aan....hulp wel dus. Please ? "Help een gamer, en absolute DOA en dan met name Ayane fan, in nood !" Zo zou je deze actie het beste kunnen omschrijven ;) Ik weet overigens niet of je straks met de Xbox360, via Xbox Live, savegames gewoon naar elkaar kunt versturen als het ware een soort MSN.....dit zou namelijk nog veel en veel makkelijker zijn, maar helaas is de dag dat de Xbox360 hier uitkomt nog veelste lang weg voor deze ongeduldige gamer, vandaar deze oproep :9

Oke ter verduidelijking : ik vraag diegenen die serieus bereidt zijn mij te kunnen/willen helpen niet om mij hun memorycard te lenen zodat ik de save ff lekker op mijn Xbox kan zetten, om hem vervolgens later een keer terug te geven. Ik snap ook wel dat daarvoor iets nodig is wat men vertrouwen noemt, niet dat ik niet te vertrouwen ben (dat ben ik namelijk juist WEL)....maar that's not the way en dat begrijp ik.

Here's what I have in mind....in Den Bosch zit een zaak genaamd Replay Videogames, die zit ook in andere steden dat weet ik ook wel, maar hier zittie in de Hinthamerstraat voor degenen die een beetje bekend zijn in videogameszaken uit Den Bosch en omgeving. Ik ben daar vaste klant, de jongens die daar werken ken ik heel goed. Het zou geen enkel probleem zijn om daar, bij Replay dus, even die savegame-transfer te maken op hun Xbox, van jouw memorycard naar de mijne dus. Ik heb er nog geen maar die koop ik dan wel ff ;) Woon je in Den Bosch of omgeving, en het zou je een keer uitkomen en je zou me echt willen helpen....als je weet wanneer je in Den Bosch bent, maak hier een afspraak met me, stuur me een prive bericht of als je Xbox Live hebt add me dan gerust ! We kunnen op het Centraal Station afspreken, of als je weet waar het is gewoon bij Replay zelf, wat JIJ wilt, de tijd en datum is alles wat ik nodig heb :) En nogmaals : ik BEN te vertrouwen, dus tis dan echt nie zo dat ik nie kom opdagen....

Na de transfer, of ervoor als je echt honger hebt :9, trakteer ik je op een maaltijd bij de locale McDonalds of Burger King ofzo als je daar zin in hebt, bij wijze van dank natuurlijk.....want voor niks gaat de zon op :) Geeft ook mooi de gelegenheid om met een andere, onbekende, gamer lekker bij te praten over je favoriete games en hoe zwaar je op de Xbox360 zit te wachten, of niet natuurlijk :9
    En als je niet van junk-food houdt dan geef ik je alsnog een kleine vergoeding, voor de tijd en moeite die je hebt genomen voor me....want echt, dit zou ik wel zo ontieglijk-mega-enorm cool vinden van je dan :D

Ik hoop snel wat te horen ! Sorry voor het lange verhaal maar ik ben nou eenmaal iemand die de tijd neemt voor z'n "problemen".....misschien hoor ik niks, of zijn er hier geen mensen uit Den Bosch en omgeving, in dat geval heb ik gewoon weer vette pech....niks aan te doen dan.

Ow en dan nog ff dit, deze thread is een serieuze vraag om hulp. Ik zie het namelijk ook echtwel gebeuren dat ik hier weer allerlei reacties tussen ga krijgen van "sow jij bent echt wanhopig", of "wat ben jij een loser", of "go get a life", of "hey heb je niks beters te doen", of iets in die richting....zo naief ben ik namelijk nie.
    Laat dit duidelijk zijn : als ik persoonlijk afgezeken wil worden ga ik dit verhaal wel door middel van foldertjes op het marktplein hier lopen uitdelen. Als je niks zinnigs te posten hebt, en/of je kunt me toch niet helpen....post dan niks. Daar heb ik dan meer aan, dan aan rare reacties of meningen van mensen waar ik niks mee kan en waar ik toch nie op ga reageren omdat ik niet de behoefte voel mezelf te moeten verdedigen....tuurlijk mag je je mening geven, alleen ik heb er niks aan : dergelijke uitspraken/veroordelingen kan ik namelijk overal wel krijgen :)

Greetz, Leroy a.k.a. Z3R0-P4R4DOX

Laatst bewerkt: 10 aug 2005
  2. PureMaximus

PureMaximus Guest

indd best wanhopig klinkt dit.:p

helaas geen oplossing........

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Waarom post je het dan 8), Anyway je kan wel een advertentie plaatsen ofzo. Probeer eens bij Marktplaats en ga op zoek naar mensen die met jou willen transferen op andere game forums. Hopelijk vind je daar wat. Succes!

4. dcxboxfreak

dcxboxfreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou dat ik je kon helpen maar ik krijg ook geen enkel meisje van DOA in een venus suit :'-(

5. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf kasumi ayane lisa en tina in de venus suit.
    Ayane en christie zijn lastig om partner mee te worden.
    je moet ze gewoon steeds kadootjes geven dan beginnen ze je steeds aardiger te vinden maak nie uit of ze hem weggooien of terugsturen.
    als je haar als partner heb moet je ze eerst zonnebrille en schoene geven dat help echt.
    later bikinis geven en tot slot de venus.(wel met lisa dan he)

6. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel dat je een savegame naar de computer kan krijgen en an weer naar je ps2 of xbox. Maar ik heb geen savegame van DOAX

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ik wist niet eens dat hier nog gereageerd werd eigenlijk :confused:

Never mind, wat mij betreft mag ie dicht :)

8. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    word je eindelijk geholpen... je hebt een fucking text van een meter getypd, mag ie dicht

Deel Deze Pagina