Nouw ik heb dus een probleem met mijn Films/Filmjes als ik deze afspeel komen ze niet met met de goeie kleuren op het beeld. Dit is gekomen nadat ik de nieuwe Driver van NVidia,77.72 heb geinstaleerd. Ben ik de enigste met dit probleem?,of zit NVidia dit al te verbeteren? Weet een van jullie misschien hoe ik dit kan oplossen? Dit zou mij namelijk heel erg kunnen helpen Ik heb er een screen van gemaakt,alleen op de screenshot zie je wel gewoon de kleuren .
Nee geen groen beeld,de films worden niet goed weergegeven. Dus de kleuren zijn anders dan dat het hoort en het ligt niet aan het programma want ik heb WinAmp,WMP en BSplayer geprobeerd,bij alle 3 het zelfde.
Ja Maar het ligt gewoon aan de driver heb nu de driver 77.30 en me films doen het nu gewoon met BSplayer,WMP en WinAmp. Maar als iemand een oplossing heeft is deze nog steeds welkom.
heb ik ook wel eens gehad... je moet het gewoon ff afspelen met een paar verschillende media spelers (winamp, ms media player whatever..) bij mij deed zo'n filmpje het dus verkeerd in winamp maar speelde goed af in ms media player.. //edit hm ooh je weet et al
dit probleem had ik een maand geleden ook, gewoon de bijgeleverde drivers instaleren of oudere drivers dan je nu hebt...ze zullen je videokaart niet meer ondersteunen denk ik.
Het kunnen ook de drivers wezen, het is bekend dat met de nieuwere 7.x.x.x serie er nogal wat problemen zijn met deze drivers als het gaat om het afspelen van film bestanden, probeer eens een oudere WHQL driver uit de 6.x.x.x serie.